Rabu, Julai 09, 2014


Hehehe!!! Memang terbaik la Si Khalid Ibrahim ni. Biarpun diluar pagar Pejabat SUK Selangor, bergelimpangan penyokong Azmin berguling atas jalan, dia buat rileks je.

Biarpun satu Selangor bergema dengan desakan supaya dia meletakkan jawatan dan berundur dari kerusi sebagai Menteri Besar Selangor, Si Khalid Ibrahim tu buat tak tau je.

Maka, jadi la puak - puak yang menyokong agenda 'Langkah Kajang' ilham Si Rafizi tu seperti 'Anjing yang menyalak bukit'. Bukit tak runtuh beb, tapi anjing hilang kemaluan.

Tapi, cara mana lagi yang boleh dibuat oleh Si Khalid Ibrahim tu untuk melayan puak - puak yang menyalak tak tentu arah tu? Hanya itu je caranya nak melayan 'Anjing' ni.

Biar lantak je diorang menyalak macam orang gila hilang akal. Apa yang pasti Si Khalid Ibrahim tu tetap jugak menjalankan tugas dia seperti biasa sebagai Menteri Besar.

Ada yang tetap berikrar nak menjatuhkan Si Khalid Ibrahim tu sebagai MB. Tak kurang jugak ada yang mencadangkan supaya dibuat usul undi tak percaya terhadap dia.

Tapi, Si Khalid Ibrahim tu tak layan pun semua tu. Dia tetap jugak meneruskan tugas - tugas dia seperti biasa. Seolah - olah suara sumbang Anjing yang menyalak tu tak bermakna.

Mungkin dia pun tau sangat Perangai Hodoh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Rasanya , dia lebih masak dengan sifat buruk yang dipamerkan oleh mereka.

Jika selama ini, perkara yang sama jugak yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu buat terhadap pihak Kerajaan Pusat pimpinan Barisan Nasional.

Hari - hari diorang menyalak macam Anjing Gila menuduh Kerajaan itu dan ini. Tapi dalam masa yang sama, diorang satu hapah pun tak de buat apa pun.

Diorang dakwa kononnya Kerajaan GAGAL menguruskan ekonomi Negara dengan baik. Tapi, diorang sendiri tak de bagi jalan penyelesaian mengenai perkara tersebut.

Diorang hari -hari sibuk suruh Kerajaan mansuhkan PTPTN, tapi tak de pulak diorang bagi cadangan macam mana nak tanggung pembelajaran golongan muda di peringkat IPT.

Setakat bercakap itu ini je yang diorang pandai. Tapi kerja Haramjadah satu pun diorang tak buat. Yang diorang tau setakat berhimpun ramai - ramai dan buat kecoh tak tentu arah. Sekadar mengabihkan masa je buat apa!!! Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping