Rabu, Julai 30, 2014


Apa boleh buat. Selepas mereka dimalukan melalui pendirian yang dibuat oleh PAS sebelum ini, ternyata puak - puak PKR dan DAPigs dah mula ketar lutut.

Diorang sedar, tanpa sokongan dari PAS, mereka tidak mungkin mampu untuk mengambil alih pemerintahan Negara dimasa akan datang. Harapan diorang semuanya musnah.

Nafsu diorang nak merampas kuasa hanya tinggal kenangan dan membuatkan diorang ni klimaks awal dalam ejakulasi masing - masing. Yang tinggal hanya RETORIK belaka.

Tapi dalam masa yang sama, usah la puak - puak DAPigs tu nak tunjuk sangat kemaluan diorang kepada orang lain tak tentu arah. Buat malu diri sendiri je.

Dalam kenyataan media semalam, seorang pemimpin DAPigs dilihat mula melatah dan mendesak PAS agar mengambil tindakan yang tegas terhadap pemimpin parti itu.

Hanya disebabkan bocornya maklumat mengenai perbincangan sulit diantara Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, maka mula la puak - puak Chauvanist tu menggelupor.
SHAH ALAM:  Setiausaha DAP Loke Siew Fook menyeru pimpinan PAS Pusat mengambil pendirian tegas menolak cadangan seorang pemimpinnya yang mengusulkan PAS keluar daripada Pakatan Rakyat.

Ahli Parlimen Seremban itu juga berkata mana-mana pemimpin dalam PR yang berfikiran seperti Dr Mohd Zudi Marzuki perlu dikutuk dengan sekeras-kerasnya.


Loke juga mahu PAS Pusat mengambil tindakan sewajarnya terhadap Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan PAS itu demi mengembalikan keyakinan penyokong PR di seluruh negara terhadap PAS.
Apa yang pasti, dari kenyataan tersebut membuktikan bahawa DAPigs ni sama je dengan PKR. Diorang semuanya takut dengan bayang - bayang sendiri.

Dek kerana takut kehilangan kuasa dan pengaruh, maka diorang sanggup buat apa sahaja. Malah kalau disuruh berbogel sekali pun diorang sanggup.

Masa ni, kalau PAS pandai, diorang boleh ambik kesempatan. Diorang boleh letakkan syarat mengenai perkara yang diorang mahu perjuangan selama ini.

Sebagai contoh isu Hudud. PAS boleh letakkan ianya sebagai syarat untuk diganti kepada sokongan mereka dalam isu berkaitan dengan kedudukan Menteri Besar Selangor tu.

Tapi, itu pun kalau PAS cerdik la. Tinggal lagi, sejak bila pulak puak - puak Parti Angguk Saja tu boleh berfikir sedemikian rupa. Yang diorang tau hanya tunduk dan jadi Pak Angguk Saja!!! Benda lain diorang bukannya tau apa pun!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Pas akan sentiasa disibukkan dengan isu isu pkr dan dap... harap pas tak terlupa tentang isu hudud judi arak kerana terlalu sibuk melayan karenah sahabat2. Belum lagi karenah lq2an.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping