Rabu, Julai 30, 2014


Nampak gayanya Si Tipah Koyak tu semakin lantang menghentam Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim di dalam laman media sosial Facebook dan Twitter milik dia. 

Kenyataan dia kebanyakkannya berbentuk sindiran turut dikeluarkan kepada mereka yang secara terbuka menyokong kepimpinan Khalid Ibrahim termasuk pemimpin PAS sendiri.

Tapi, Si Tipah Koyak tu banyak berkongsi tweet pengguna twitter dengan nama akaun lawyers4liberty yang banyak mengeluarkan tweet seolah-olah memperbodohkanPAS.

Terbaru, Si Tipah Koyak tu secara sinikal menulis tweet menyindir kepimpinan PAS selepas Hadi Awang dan Nik Aziz yang menyokong Khalid Ibrahim MB Selangor. 
Tweet yang katanya ditujukan kepada Nik Aziz
Beberapa tweet lain yang tertera di akaun twitter milik dia juga memperlihatkan PAS tidak lagi relevan dalam PR kerana beberapa kenyataan yang dibuat adalah mirip UMNO.
Melalui media pro-pembangkang, beberapa artikel ditulis seolah-olah pengguna media sosial menghentam PAS apabila mempertahankan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar.

PAS seperti diugut secara tidak langsung kononnya rakyat takkan menyokong mereka lagi sekiranya mereka terus tetap dengan pendirian dalam kemelut MB Selangor ini.

PAS turut diperlekehkan seolah-olah tidak menyumbang kepada kemenangan Pakatan di Selangor sedangkan parti itu memenangi kerusi yang sama banyak dengan DAP, sebaliknya PKR yang memenangi kerusi paling sedikit cuba mencatur kepimpinan Negeri Selangor.

PS: Dasar manusia tak sedar diri memang macam tu la perangainya. Mana dia nak mengaku kesilapan dia sendiri!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Wow...SHE IS VERY UGLY!! Patutlah si kit siang terpaksa bawak gadis2 muda macam dyana untuk mengimbangkan KEHODOHAN minah pantat koyak ni.
    Bertambah sedih, kehodohan si pantat koyak ni bukan setakat luaran sahaja....kehodohannya 100x lagi buruk di dalaman.
    Ish ish ish....you can't be both ugly inside AND outside, bitch.


    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping