Khamis, Julai 31, 2014


Huh! Nampak gayanya puak - puak DAPigs pun sedang hangat menyerang kepimpinan PAS di Selangor dengan membuat pelbagai ugutan terhadap parti tersebut.

Malah sampai tahap diorang membuat dakwaan kononnya PAS bakal lenyap dari Selangor jika terus enggan menyokong keputusan yang telah dibuat oleh PKR sebelum ini.

Hakikatnya, DAPigs sendiri sedang berada dalam ketakutan memandangkan PAS secara terbuka menyatakan pendirian mereka terhadap kemelut yang melanda Selangor.

Nak pulak bila kiriman sms melalui aplikasi Whatsapp dikalangan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat bocor kepada umum beberapa hari yang lalu.

Maka, DAPigs dilihat terus menjadikan isu itu sebagai bahan kempen untuk memburuk - burukkan PAS setelah usaha mereka GAGAL membantah perlaksanaan Hukum Hudud.

Realitinya, PAS perlu sedar bahawa DAPigs ni hanya mempergunakan mereka demi kepentingan Politik mereka semata - mata. PAS hanya dijadikan 'Keldai Tunggangan'.

Bukannya diorang berhajat nak menyokong perjuangan Islam seperti mana yang termaktub dalam dasar perlembagaan PAS selama hari ini.

PAS hanya digunakan oleh DAPigs untuk mendapatkan sokongan dari kalangan orang Melayu dalam perjuangan mereka yang Ultra Chauvanist.

Jadi, tak heran sekiranya mereka tampil dengan membuat dakwaan bahawa PAS bakal lenyap dari bumi Selangor sekiranya Pilihan Raya Negeri diadakan secara mengejut.

Dalam kenyataan yang dibuat hari ini, DAPigs Selangor cuba menakut - nakutkan PAS dengan memancing UMNO dalam konflik yang melanda kepimpinan Pakatan.
"Desakan PAS untuk menyokong Khalid akan mendorong kepada pilihan raya mengejut, yang akhirnya akan menyebabkan PAS kalah besar atau pun kalah semua kerusi yang dimenanginya. Sebuah PRN kemungkinan besar hanya akan mengembalikan semula Selangor kepada Umno," kata Pua dalam satu kenyataan hari ini.
Nah!!! Itu bukti komitmen DAPigs bagi memastikan rakyat menolak PAS sekiranya Pilihan Raya Negeri diadakan. Kalau PAS lenyap, maka mudah la DAPigs nak bermaharajalela.

Kalau diikutkan, biar la UMNO yang memerintah. Jangan dibiarkan puak - puak DAPigs tu merosakkan kesucian dan mencabar kedudukan Islam di Selangor. Jika ianya berlaku, alamat jahanam la Negara ni dibuatnya!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Puak2 lembu dlm PAS tk akan sedar yg mereka telah dianjingbabikan oleh puak babi kapir harbi serta melayu bab* dlm PuKiaR sbb dh syok dan hampir2 inzal dgn sedikit kuasa yg ada...mereka (PAS) hanya lah babi*2 suruhan utk berguling serta berdemo utk puak2 kapir lahanat dan BABI KETUM PuKiaR...itu jer yg layak buat semua lembu2 PAS...

    BalasPadam
  2. Cina Dapig sudah besar kepala, apalagi Pas maseh lagi nak jadi keledai mereka, ingatlah utamakan agama dan bangsa kita sendiri walaupun perbezaan fahaman politik.ingat Islam bersaudara.

    BalasPadam
  3. Pas ambik masa lama untuk sedar mereka tu keldai babiDap.

    BalasPadam
  4. dap perlu 10% undi dari ahli pas untuk 28 kerusi dan 10 % ahli pas untuk pv 128 kerusi. Tony pua tolong beri money puji pujian kepada 10 % ahli pas, tolong jangan hina ahli pas jangan rosakkan ikatan pakatan buang yang keruh ambil yang jernih.

    BalasPadam
  5. Kotakan apa yang dikatakan. Biar cakap serupa bikin. Jangan kena sergah sikit oleh hantu puaka dah kecot teloq. Tunduk kemaluan langsung tak boleh jalan. Apa barang beb. Jangan berdegau-degau nyalahkan musuh tapi sendiri tak berani bertindak. Mana barang beb. Kemaluan ahh...

    BalasPadam
  6. POLITIK3...Buat kerjalah utk raayat ini party pembangkang semua kasi rosak negara sajalah terutama DAPIG&PKR I benci ini partylah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping