Khamis, Julai 31, 2014


Heh! Kalau dibaca kenyataan yang dibuat oleh Si Husam Kambing tu, memang nampak sangat macam dia kenal dengan siapa yang bocorkan rahsia kiriman Whatsapp PAS.

Maka ada sewajarnya dia mendedahkan siapa yang dia manusia yang tak bertanggungjawab membocorkan rahsia tersebut kepada umum.

Si Husam tu menyifatkan pandangan Dr. Zuhdi dalam kiriman sms tersebut tidak merupakan pandangan PAS secara keseluruhannya.

Maka Si Husam tu turut mendesak agar Dr. Zuhdi bertanggungjawab sepenuhya terhadap penyebaran kiriman sms tersebut sehingga ianya boleh jadi Polemik Politik pada ketika ini.
"Memang pihak yang membocorkan tulisan dalaman itu juga salah, tetapi tanpa ada pihak yang menulis sedemikian rupa, ini tidak akan berlaku," kata Husam kepada The Malaysian Insider.

Bagi Husam, penyataan senario itu merupakan satu hal, tetapi yang terlalu besar untuk dipikul PAS adalah istilah rasis yang digunakan dalam tulisan itu.


"Dengan perkembangan yang berlaku kebelakangan ini termasuk yang (kenyataan) ini, hancur segala yang dibina oleh PAS selama ini," katanya.
Hakikatnya, apa yang dinyatakan dalam kiriman SMS melalui aplikasi Whatsapp tu merupakan satu perbualan sulit diantara AJK PAS Pusat sahaja.

Tetapi dek kerana ada manusia yang tak amanah dan bersikap tidak bertanggungjawab, maka disebarkan keratan kiriman SMS tersebut kepada orang luar.

Disebabkan tindakan tak bertanggungjawab itulah yang membuatkan PAS terdedah kepada kecaman dan kritikan dari rakan - rakan dalam Pakatan Haramjadah tu.

Nak pulak dari kalangan puak - puak DAPigs dan PKR yang memang sengaja mencari bahan untuk di-POLITIK-kan demi kepentingan peribadi mereka sendiri.

Jadi, seandainya Si Husam tu tau siapa yang tak bertanggungjawab tu, dia perlu membuat laporan agar tindakan tegas dapat diambil terhadap individu berkenaan. Jangan pulak dia jadi manusia MUNAFIK dan sengaja menyembunyikan kebenaran!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Adakah si 'dr" hatta? Dalam jawapan whatsapp tu, dia tulis "berkerjasama dengan UMNO? I'm OUT!...dia kan orang kuat anwarinas dan dengan terangnya dia cakap dia TIDAK MAHU berkerjasama dengan UMNO. Mungkin dia yang sabotaj.

    BalasPadam
  2. tak payah dok berteka teka teki lagi pkr n dap tak boleh buat kawan, keluarlah wahai pas dari pakatan tu kalau kamu nak mulia didunia dan diakhirat,

    BalasPadam
  3. Husam... BARUA dlm PAS
    hrp PAS dpt cuci dr BARUA2 mcm ni..
    Jenis makan duit dr penjubor

    BalasPadam
  4. pas akan tetap bersama pr di atas rasa benci kpd umno yg di semai oleh tgna kepada pengikutya. semua ini adalah diatas rasa taksub dgn tgna maka kaum pas jadi sepwrti sekarang. kata apa pun pas tetap benci umno. sebab nya tgna dah set minda ahli pas dengan fatwa songsangnya yg mengatakan umno kafir. wallahualam

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping