Khamis, Julai 31, 2014


Heh! Nampak gayanya, hasrat Si Rafizi tu nak memburukkan lagi imej PAS dengan membuat tuntutan sebelum ini telah dimalukan oleh Pak Mus.

Kata Si Pak Mus tu, PAS tidak akan tunduk kepada sebarang desakan oleh 'Orang Luar' terhadap mana - mana ahli partinya melainkan jika ada aduan yang dibuat.
Setiausaha agung PAS itu berkata, tindakan ke atas ahlinya (jika ada) hanya akan dibuat berdasarkan laporan dalaman oleh kalangan anggota parti dan bukannya pihak lain.

"Saya tidak baca apa benda dia punya alasan. Kita tidak ambil tindakan daripada orang-orang luar cakap.

Tindakan disiplin dibuat berdasarkan laporan dalam kalangan ahli PAS sendiri, dimana sehingga sekarang tiada laporan dibuat'' 

Menurut Utusan Malaysia, Mustafa menjelaskan beliau belum mengetahui punca sebenar PKR dan DAP meminta PAS bertindak terhadap Zuhdi.


Beliau akui kini timbul persoalan PAS meninggalkan PR yang turut dianggotai PKR dan DAP kerana pendirian rasmi parti dan pemimpin termasuk Mursyidul Am Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang adalah jelas, Tan Sri Khalid Ibrahim harus kekal sebagai Menteri Besar Selangor. 
Ternyata, PAS bukan seperti PKR yang hanya meminggirkan laporan serta aduan yang dibuat oleh ahli diperingkat akar umbi diatas salah laku yang dibuat oleh pemimpinnya.

Ahli hantar la aduan sebanyak mana sekali pun, semuanya hanya akan di-Tong Sampah-kan oleh puak -puak PKR tu dengan alasan ianya tidak relevan.

Walhal, diorang sendiri bertindak menafikan laporan dan aduan yang dilakukan. Termasuk desaka agar Si Rafizi tu dikenakan tindakan disiplin kerana memporak-perandakan PKR.

Jadi, usah la Si Rafizi tu nak bangga diri sangat dan membuat desakan terhadap orang lain. Tak payah la dia nak masuk campur dalam urusan parti orang sedangkan parti dia sendiri pun kucar kacir dibuatnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Memalukan orang? diri sendiri tak malu.

    BalasPadam
  2. Pondan jahat macam ni, suatu hari nanti akan menerima balasan yang setimpal....tengok lah nanti. First abang non, next is pondan jahat ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping