Selasa, Julai 15, 2014


Di pagi - pagi hari ni, SH harap jangan la macai - macai Pakatan Haramjadah tu muntah pulak. Ingat sikit. Hari ni puasa lagi tau. Jangan buat benda yang bukan - bukan.

Kalau sebelum ini, bukan main bangga lagi diorang setiap kali ada artis yang mula dikatakan 'berhijrah' dengan memakai tudung dalam bulan Ramadhan yang mulia ni.

Bagi SH, tak salah kalau diorang nak bagi pujian sedemikian. Tapi macam mana pulak dengan orang lain? Kenapa diorang tak nak bagi publisiti yang sama?


Sebagai contoh, Tun Siti Hasmah yang pakai tudung penuh sebelum ini tak de pulak digembar - gemburkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Malah, ketika Datin Seri Rosmah Mansor turut serta dalam program Cintai Rasul dengan mengenakan telkung untuk solat Isyak tak de pun diorang nak kecoh.


Nah!!! Sekarang tengok la sendiri. Orang yang selama ini dicemuh tu tak de la seburuk yang diorang sangkakan. Bukan la Datin Seri Rosmah tu jahil sangat.

Setidak - tidaknya, dalam bulan yang mulia ni, sama - sama la kita doakan semoga dibuka pintu hati Datin Seri Rosmah ni untuk terus kekal memakai tudung sepenuh. Rasanya, itu lebih baik dari kita nak mengutuk dia benda yang bukan - bukan!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Cantiknya Datin Seri Rosmah bertudung, berkat bulan Ramadhan yg mulia harap DatinR istaqamah memakai jilbab ye. Kami doakan sentiasa diberi hidayah sehat dirahmati Allah. Amin...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping