Isnin, Julai 28, 2014


Hehehe!!! Tah menda - menda perangainya puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Dah masuk Hari raya pun diorang masih sibuk dengan kepincangan dalam kepimpinan mereka.

Jika sebelum ini, PKR tampil membuat kesimpulan terhadap kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang berkaitan dengan isu pertukaran Menteri Besar di Selangor.

Kebanyakkan pemimpin PKR mendakwa kononnya pendirian Si Hadi Awang tu merupakan PENGKHIANATAN terhadap keputusan yang telah dibuat sebelum ini.

Kata mereka, dalam mesyuarat Majlis Presiden yang turut dihadiri oleh 6 orang wakil PAS Pusat menyatakan persetujuan untuk menukar Khalid sebagai MB.

Namun kenyataan tersebut sebelum ini telah disangkal oleh Pesuruhjaya PAS Pusat melalui penjelasan yang telah diberikan. Pun masih ada pemimpin PKR yang tak boleh terima.

Nah!!! Sekarang, salah seorang wakil dari kalangan pemimpin PAS yang turut hadir dalam mesyuarat tu juga menyokong kenyataan yang dibuat oleh Pesuruhjaya PAS Selangor tu.

Pak Berahim selaku Naib Presiden PAS dikatakan turut hadir dalam mesyuarat Majlis Presiden tu menyangkal dakwaan yang dibuat oleh PKR sebelum ini.
"Kita menerima laporan dan hasrat PKR sahaja. Hasrat itu disampaikan dalam mesyuarat Pakatan dan parti (PAS) akan bawa hasrat itu ke majlis pimpinan, bukan (kita) terima  dan tukar (Khalid).

"Kita terima keputusan mesyuarat PKR, mereka maklumkan (kepada kita) sebab PKR tak pernah maklumkan secara rasmi kepada Pakatan Rakyat," kata beliau kepada Antarapos. 
Dalam erti kata mudahnya, dakwaan PKR terhadap Hadi Awang yang dituduh 'Mengkhianati' keputusan adalah tidak benar sama sekali.

Jadi, tak usah la PKR sibuk nak buat dakwaan dan tuduhan terhadap Si Hadi Awang tu hanya semata - mata kerana dia tak bersetuju dengan cadangan mereka sebelum ini. 

PKR perlu sedar, kemelut kepimpinan yang melanda Selangor sekarang adalah hasil dari keGAGALan mereka mengurus-tadbir parti mereka sendiri. Maka, tak payah la diorang nak sibuk heret orang lain dalam masalah diorang sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Amacam, "kajang move" kau, pondan? Aaaawwww!

    Si khalid GEREJA, mahfuz BEAN, nwar JUBS, jijah OMEGA, ijah MURTAD, fizi PONDAN, surendran CELAKA a/l KURANG AJAR,Tiang CHUAK dan lateefa pantat KOYAK dan rakan2 sekepala, amacam?

    Ini la hasilnya bila manusia yang biadab dan bodoh2 belaka nak berlagak pandai dan nak jadi pemimpin politik "segera" hanya dengan ikatan pertalian dengan RAJA PENIPU LAKNAT tu.

    Berasal dari longkang bertaik, ke situ lah depa akan kembali nanti!

    Bye bye.


    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping