Isnin, Julai 28, 2014


Heh! Bila orang dah hilang kemaluan ni, macam - macam la yang diorang sanggup buat. Termasuk membuat dakwaan yang bukan - bukan terhadap orang lain.

Apabila dakwaan yang dibuat tu tidak disokong dengan bukti yang kukuh, maka ianya akan menjadi satu fitnah terhadap orang yang didakwa.

Dek kerana diorang dah mula hilang keyakinan terhadap sokongan PAS dalam isu berkaitan agenda nak menggugurkan Si Khalid Ibrahim ni, macam - macam cerita keluar.

Ada yang buat tuduhan kononnya Si Hadi Awang tu dianggap sebagai Pengkhianat kerana menolak keputusan yang telah dibuat dalam mesyuarat sebelum ini.

Malah, ada yang sampai tahap sanggup menabur fitnah dengan mendakwa kononnya Si Nik Aziz tu pun salah terima maklumat hanya semata - mata kerana dia 'Sakit'.
"Mungkin Tok Guru sakit, peluang untuk beliau dapat maklumat tentang apa yang berrlaku di Selangor agak terbatas. 

"Mungkin juga tidak ramai yang jika datang menziarah beliau, bercakap tentang politik. (Jadi) sudah tentulah maklumat-maklumat yang terkini tidak didapati.

“Saya jangka dan saya yakin kalau sekiranya Tok Guru mempunyai masa yang cukup dan mendapat maklumat dari sumber yang sahih saya yakin sangat dia akan tidak mengeluarkan kenyataan sebegitu,” kata Johari kepada Antarapos.
Kiranya, bagi puak - puak PKR ni, orang yang sakit tak boleh terima maklumat la kot. Dia ingat bila Si Nik Aziz tu masuk hospital, semua maklumat tak sampai kepada dia.

Padahal, diorang dah mula jadi tak tentu arah bila Mursyidul Am PAS tu secara terang - terangan menyokong pendirian yang dibuat oleh Si Hadi Awang sebelum ini.

Kesimpulannya, PKR meroyan apabila kenyataan Si Nik Aziz tu mendapat perhatian dari kalangan penyokong - penyokong PAS. Maka sebab itulah diorang berani buat fitnah dengan mendakwa Si Nik Aziz tu tak dapat maklumat yang tepat!!! 
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Pil kuda.... untuk parti kuda rakyat. Dah abih kesan pening khayal baru ahli ini notmal balik. Ini semua salaj Rafizi

    BalasPadam
  2. kenapa nak sokong sangat anwar tu, tak habis habis politik anwar, siapa dia....semua tahu dia penipu...cuba teliti kata kata dia, dan pahamkan..semuanya menipu, fitnah, mengelirukan orang sebab politik dia..kita semua patut tolak manusia anwar ini..paham lah siapa dia..apa matlamat dia....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapat sekali 100%. si bodoh aje yang memuja si al £§:-@B-)#.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping