Jumaat, Ogos 01, 2014


Heh! Dek kerana lantang sangat nak menabur fitnah dan mengutuk orang lain tak tentu arah membuatkan Si rafizi tu semakin dibenci oleh orang ramai.

Bukan setakat dikalangan rakyat je yang menyampah tengok perangai haramjadah Si Pondan ni sebenarnya. Malah dikalangan pemimpin Pakatan tu pun dah muak.

Maka sebab itulah Ahli Parlimen Temerloh ni naik angin dan mula membuat cabaran terhadap dakwaan yang dilakukan oleh Si Rafizi tu sebelum ini.

Hakikatnya, penyebaran kiriman sms melalui aplikasi Whatsapp Ahli Jawatankuasa PAS Pusat tu hanya diambil sebahagian sahaja dari keseluruhannya.

Dalam erti kata lain, ianya diambil dari luar konteks perbahasan yang dibuat diantara Ahli - Ahli Jawatankuasa PAS Pusat tu sendiri dan disebarkan kepada umum.

Jika selama ini puak - puak Pakatan Haramjadah tu marah sangat bila orang ambik kenyataan mereka 'Separuh Masak' dan memberikan gambaran yang bukan - bukan.

Jadi, kenapa pulak Si Rafizi tu tiba - tiba je nak melatah tak tentu arah dengan hanya merujuk kepada cebisan dari perbualan diantara pemimpin PAS tu sendiri?

Nampak sangat dia membelakangkan dasar perjuangan yang dilaungkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Dia sendiri pun buat dakwaan diluar konteks perbahasan.

Maka, tak salah la sekiranya Si Ahli Parlimen Temerloh ni meroyan dan mendesak agar pihak yang berkenaan tampil membuat penjelasan mengenainya.
"Alang – alang berbuat dosa, kenapa tidak individu ini mendedahkan keseluruhan conversation group AJK PAS Pusat tersebut.

Saya percaya, jika didedahkan keseluruhannya atau perbahasan secara penuh, persepsi buruk dan sangkaan yang bukan – bukan tidak akan berlaku kepada Dr Zuhdi.

Justeru itu saya cabar individu yang telah membocorkan maklumat perbincangan dalaman Group AJK PAS Pusat itu tampil mendedahkan keseluruhan isi kandungan perbahasan mengenai isu ini. 


Kita lihat bagaimana wajah perbahasan dan apa sebenarnya yang berlaku."
Persoalannya sekarang, untuk apa pihak tersebut mendedahkan secebisan dari perbahasan yang dibuat diantara pemimpin PAS tu kepada umum? Apa tujuan dia?

Apa niat orang yang bocorkan rahsia perbualan diantara pemimpin PAS Pusat tu sendiri? Sudah tentu niat mereka adalah untuk memburukkan imej PAS dimata rakyat. Jadi, orang macam tu tak perlu nak disimpan. Tendang je dia keluar dari PAS!!!
Categories: , ,

7 ulasan:

  1. Hey janggut gemuk nasib baik ada pkr kalau tidak merempat tak kenag budu punya serban.

    BalasPadam
  2. Yang pasti, si rafizi tu pondan meroyan.

    BalasPadam
  3. tanpa pkr pas tak ke mana..tanpa pas dah lama pkr ke laut...nasruddin ada janggut..rafidi pun ada janggut sejemput..dengan persamaan yg ada tu, esok lusa baik ler...
    Anwar perbetul line..semua settle...kebanyakkan ahli pas pun lebih mengagungkan anwar berbanding TG Hadi Awang..kalau anwar vs hadi pasti majoriti ahli pas akan memihak pada anwar..jadi kita tunggu apa anwar kata..itu yg terbaik untuk pakatan..ermm

    BalasPadam
  4. Bodoh punya macai PKR...Org beritahu hal sebenar dia attack pulok Ustaz MP Temerloh..Bangang punya macai...

    BalasPadam
  5. PAS iri hati dgn PKR. PAS das lepaskan Kedah dan Tggnu. Ada hati nak ajar PKR cara nak tadbir Sel. Perah. Gila kuasa. Ketam Mengajar anak bjalan.. Jika tiada sokongan PKR Klantan pasti kalah.

    BalasPadam
  6. Tak sangka dalam group AJK Pas Pusat ada yang munafik besar, jangan-jangan ada isteri yang tercerai dengan talak 3???

    BalasPadam
  7. Kelantan dan trengganu tak perlu PKR...PKR buat habeh boreh je di kedua tempat ini, PAS saja dah cukup untuk bertanding, lagi pun orang Kelantan trengganu bukan suka anwar, dia orang tahu anwar kaki penipu, kaki bontot,main bini orang...orang Kelantan trengganu kuat pada ugama, tak payah orang luar nak buat kacau...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping