Isnin, Julai 07, 2014


Hehehe!!! Kalau tak de angin, mana mungkin pokok boleh bergoyang. Maka atas sebab itulah puak - puak Penyokong Si Azmin Ali tu mula rasa tak senang duduk.

Masing - masing dah menggelupor tak tentu arah biar pun tak de orang yang buat dakwaan mengatakan diorang terlibat dalam penyebaran mesej tersebut.

Kenapa pulak diorang nak buat penafian kalau betul perkara itu tak de kaitan dengan mereka? Kenapa pulak diorang yang nak panas punggung?

Itu menunjukkan bahawa diorang ni mula rasa bersalah tak tersongeh sebab tak terpikir sejak dari awal untuk melakukan gerakan sedemikian.

Mungkin ada dikalangan mereka hari ini menepuk dahi dan mula termenung di rumah. "Kenapa la aku tak terfikir nak buat benda ni hari tu ye?"

Bila isu tu dah tersebar, maka gempar la seluruh alam buana bercerita mengenai perkara tersebut sehingga mendapat perhatian dari pihak media.

Itu menunjukkan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang TAK LAYAK nak mentadbir. Apatah lagi nak menguruskan sesebuah organisasi.

Jangan kata diorang tak mampu nak uruskan Negeri. Nak uruskan parti sendiri pun kelam kabut. Jadi, memang patut sangat la diorang ni jadi bahan gelak ketawa dek orang luar!!!
SHAH ALAM: Ketua Cabang PKR Kuala Selangor, S. Manikavasagam menolak dakwaan kononnya penyokong Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mendalangi penyebaran mesej palsu mengenai peletakan jawatan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor.

"Bagi saya ini mungkin fitnah. Pada saya tidak adalah. Siapa yang nak lakukan ini semua? Kita tidak tahu. Saya tidak mahu komen lanjut, namun Khalid masih lagi MB," katanya ketika dihubungi Antarapos.

Lewat malam Ahad, petugas media menerima mesej melalui aplikasi WhatsApp kononnya Khalid akan menyerahkan surat peletakan jawatan dan mengadap Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah, jam 9 pagi hari ini.

Mesej itu menyebabkan petugas media berkumpul di depan Istana Kayangan dan Istana Mestika di Shah Alam seawal jam 9 pagi.

Namun setelah menunggu beberapa jam, petugas media bergegas ke Bangunan Darul Ehsan (SUK II) setelah mendapat maklumat Khalid sedang mengetuai mesyuarat Perancangan Negeri, di situ.


Ketika ditanya Khalid hanya tergelak sinis dan menafikan beliau akan menyerahkan surat peletakan jawatannya kepada sultan seperti mana yang tersebar di kalangan petugas media.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Diorang ni bila nak ada masa untuk berkhidmat untuk rakyat? Menyusahkan rakyat ada lah!!
    Takde sapa nak tanya si pondan tu ke? Dia kan memang expert dalam hal buat taik macam ni. Lagi pun Kajang Move to idea dia.....tapi sebab tak berjaya, mula lah dia buat kerja kerja yang lebih terdesak!

    BalasPadam
  2. Alah..senang2 tuduh je umno

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping