Rabu, Julai 23, 2014


Heh! Kalau Si Rafizi tu boleh buat tuduhan sedemikian dalam laman media sosial twitter milik dia terhadap Kerajaan Malaysia, tak salah kalau kita buat benda yang sama.

Tanpa perlu tampil dengan sebarang bukti yang kukuh terhadap dakwaan yang dibuat, sesuka hati dia je nak buat cerita kononnya Kerajaan Malaysia 'Beli' kotak hitam MH17 tu.

Status yang dimuatnaikkan dalam laman twitter milik Si Rafizi tu menjadi sebaran dalam aplikasi Whatsapp dikalangan rakyat Malaysia sejak malam semalam.

Dari apa yang dilihat, nampak sangat la yang dia nak menuduh kononnya Malaysia menyalah-gunakan duit rakyat untuk merasuah kumpulan Militan Ukraine tu.

Namun, dari pemantauan yang dibuat, status tersebut sudah tidak ada lagi dalam akaun twitter milik Si Rafizi tu sendiri. Kemungkinan ianya dah dipadamkan.

Dalam sidang tergempar Parlimen hari ini, Si Rafizi tu turut menafikan pernah membuat status tersebut selepas ianya dibangkitkan oleh Wee Ka Siong.

Sekarang kita dapat lihat permainan jijik yang dimainkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni dalam usaha Kerajaan Malaysia menuntut semula kotak hitam tu.

Diorang jelas sengaja nak memperlekehkan niat Kerajaan Malaysia dalam mencari kebenaran disebalik tragedi yang menimpa penumpang serta krew pesawat tersebut.

Jika benar status tersebut dibuat oleh Si Rafizi tu sendiri, maka memang sah la diorang ni sengaja nak memburukkan imej Negara dimata dunia dengan tuduhan yang bukan - bukan.

Cuma sekarang, kita nak tanya dia pulak. Berapa dia nak bayar kepada PAS supaya bersetuju dengan cadangan untuk melantik Si Wan Omega tu sebagai Menteri Besar? 

Jawatan apa yang akan mereka janjikan kepada PAS Selangor untuk membuatkan PAS akur dengan ketetapan yang akan dilakukan dalam mesyuarat Majlis Presiden Pakatan nanti? 

Kalau setakat cakap kosong je, takkan nak PAS setuju dengan cadangan diorang tu. Awal - awal lagi PAS dah bagi signal menolak cadangan yang dibuat. Jadi, tak payah la Si Rafizi tu nak mengabihkan duit rakyat dengan beri rasuah kepada diorang pulak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. PENGUMUMAN,

    oleh kerana kekeliruan yg telah timbul mengenai perkataan MACAI, yg merujuk kpd pyokong UMNO dan penganut fahaman kultus PKR, (walaupun penganut kultus lebih berhak kerana MACAI sndri memberi maksud Mempecyai Apa shaja Cakap Anwar Ibrahim) maka
    selaku Ketua 'bekas banduan' Umum (bakal banduan lg) telah mengisytiharkan kultus parti mata dajjal a.k.a parti mata illuminati akan mengunakan nama baru bg merujuk kpd penganut2 fahaman kultus ini dgn perkataan yg lebih lunak dan merdu bile disebut dan didengari...

    BERBANGGALAH penganut fahaman kultus mata dajjal sekelian... anda akn dikenali sbagai...

    JUBORIANS..!
    Go JUBORIANS...Go..!

    Datu Nuar Berahi-m Kiram

    BalasPadam
  2. Selesaikan isu rasuah dlm pemilihan PKR dulu !!!!!!!!!! Bodoh!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. Hehe...PONDAN is baaaaack!! Sapa tengok pondan tu bersuara dalam parlimen? Aaaawww, abang non, tolong! Menteri Wee Kah Seong memalukan fizi...aaaaw! Geraaam fizi tau!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping