Jumaat, Ogos 01, 2014


Siapa yang tak kenal dengan puak - puak PKR ni? Diorang ni sejak dari dulu lagi cukup bijak memanipulasikan keadaan demi kepentingan diri sendiri.

Jika dulu, sewaktu mula - mula PKR mahu ditubuhkan, diorang mempergunakan sentimen simpati dikalangan rakyat terhadap nasib yang menimpa Si Ketua Penipu tu.

Demi nak memperjuangkan perangai songsang Si Ketua Penipu tu yang didakwa mengamalkan seks songsang, puas diorang memburuk - burukkan pihak Kerajaan.

Macam - macam tohmahan dilemparkan terhadap pihak Kerajaan. Sampai tahap, ada yang mendakwa kononnya Si Ketua Penipu tu dicucuk dengan racun Arsenik dan HIV.

Namun, semua penipuan itu terbongkar juga apabila Si Ketua Penipu tu masih lagi sihat walafiat pada hari ini untuk meneruskan agenda mengucar-kacirkan Kerajaan.

Tak lupa juga dengan isu berkaitan dakwaan yang dibuat selepas Pilihan Raya Umum ke-13 yang lalu. Macam - macam jugak dakwaan yang dibuat oleh mereka.

Dari isu berkaitan dengan 40ribu Pengundi Bangla sampai la ke cerita pasal kejadian Blackout di Bentong dibangkitkan oleh Si Ketua Penipu tu.

Malah, diorang jugak yang jaja cerita pasal kemenangan 'Undi Majoriti' yang katanya mendapat sokongan dari kalangan rakyat di Malaysia ni.

Semua penipuan itu akhirnya kantoi jugak. Apa yang dilakukan oleh puak - puak PKR tu ternyata merupakan taktik yang sering digunakan oleh Yahudi.

Kalau Rejim Zionist tu, diorang akan salahkan dunia kerana tidak mengiktiraf Negara mereka. Kononnya bagi mereka, dunia yang bertindak kejam dan zalim.

Sedangkan dalam masa yang sama, diorang sendiri yang bertindak ganas terhadap penduduk asal bumi Palestine dengan melakukan pembunuhan secara besar - besaran.

Taktik yang digunakan oleh Yahudi tu adalah untuk mengalihkan perhatian dunia terhadap tindakan yang mereka lakukan selama hari ini demi untuk meraih simpati.

Maka, jika kita lihat perbuatan yang dilakukan oleh PKR di Malaysia pada hari ini, jelas ianya mempunyai persamaan dengan puak - puak Yahudi tu.

Diorang yang sedang dilanda kemelut kepimpinan yang kronik dalam parti dan tak dapat nak selesaikan masalah dalaman, tapi orang lain pulak yang dipersalahkan.

Dengan menggunakan isu berkaitan dengan kiriman sms melalui aplikasi whatsapp AJK PAS Pusat sebagai bahan Politik, diorang alihkan tumpuan rakyat dari isu sebenar. Itu lah taktik yang biasa digunakan oleh Yahudi!!! Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu jugak la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping