Khamis, Julai 31, 2014


Heh!!! Kalau selama hari ini, pandai sangat Si Rafizi ni nak menyalak macam Anjing menuduh PAS sebagai Pengkhianat kepada Pakatan Haramjadah tu.

Bukan main lantang lagi dia buat desakan terhadap Presiden PAS dan menuntut agar kepimpinan PAS Pusat mendedahkan dua perkara sebelum ini.

Tapi hakikatnya, Si Rafizi tu ditanya SATU SOALAN pun dia tak mampu nak jawab. Masih lagi dia ada hati nak buat tuntutan terhadap orang lain? (KLIK SINI)

Sekarang, nama dia juga turut diungkit dalam status yang dimuat-naikkan oleh bekas Setiausaha Politik Menteri Besar Kedah dulu.

Katanya, sepanjang sejarah kepimpinan Pakatan di Kedah, PKR tak pernah ambik tau lansung mengenai perkembangan yang berlaku di Negeri tersebut.

Malah, kepincangan dikalangan pemimpin diorang sendiri pun tidak diambil peduli oleh kepimpinan PKR Pusat. Termasuk la Si Rafizi tu sendiri.

PAS Kedah katanya terpaksa merangkak mencari dana untuk membantu menyara keluarga seorang ADUN PKR yang dipaksa melepaskan semua jawatannya.

Tak cukup dengan insiden itu sahaja, malah PKR juga turut didakwa tidak mengambil sebarang tindakan terhadap wakil mereka yang buat tuntutan melampau.

Sampai tahap ada yang buat tuntutan elaun perjalanan sebanyak RM 23ribu. Itu belum cerita lagi pasal isu tuntutan kerusi Exco yang pernah dipegang oleh semua ADUN PKR.
"...Mungkin tak cukup kerusi Exco, berebut pulak hendakkan jawatan Senator sampai seorang Ketua Cabang PKR sanggup keluar parti sewaktu PRK Bkt Selambau. 

Mereka menuntut macam-macam keistimewaan untuk diri sendiri dan kaumnya yang belum dapat dipenuhi, MP Padang Serai keluar parti. 


MP yang jarang pedulikan kawasan, tidak pernah turut serta dalam program peringkat kawasan dan negeri, tapi meminta peruntukan itu dan ini, akhirnya melompat jugak..."
Maka persoalan yang diajukan oleh Bekas Setiausaha Politik Mantan MB Kedah itu wajar dijelaskan oleh Rafizi memandangkan nama dia diungkit banyak kali.
"Adakah si Rafizi atau Saifuddin datang bertanya khabar tentang karenah orang-orangnya? Adakah si Saifuddin atau Rafizi tampil meminta maaf di atas karenah yang dibuat oleh ADUN-ADUN PKR yang PAS terpaksa tanggung di Kedah? Tak pernah walaupun sekali..!"
Nah!!! Sekarang tiba giliran Si Rafizi tu pulak jawab tuduhan yang telah dibuat oleh Bekas Setpol MB Kedah ni pulak. Jangan dia bagi alasan yang tak masuk akal kata itu semua salah orang PAS sudah la. Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping