Isnin, Julai 14, 2014


Halamak ai!!! Memalukan sungguh puak - puak PKR ni bila isu berkaitan dengan kedudukan Menteri Besar Selangor tu dibangkitkan oleh rakyat diperingkat bawahan.

Bila rakyat bersuara menyokong kepimpinan Khalid dan mendedahkan dalang mengenai pengguguran Si Menteri Besar Selangor tu, terus macam - macam tuduhan dibuat.

Tapi, kalau yang bersuara tu dari kalangan yang menyokong usaha diorang untuk menggugurkan Si Khalid dan mendesak supaya dia letak jawatan, tak de diorang nak bising.

Tak de pulak diorang nak buat tuduhan mengatakan kononnya orang tu ambik kesempatan dalam isu berkaitan dengan usaha untuk menjatuhkan Menteri Bersa Selangor tu.

Hanya bila suara rakyat tidak menyokong usaha diorang je yang dituduh rakyat tu cuba nak ambik kesempatan dan didakwa cuba merumitkan lagi keadaan.

Yang paling memalukan ialah apabila tuduhan dan dakwaan tu dibuat oleh seorang ADUN yang mewakili rakyat sendiri. Dia pulak yang buat tuduhan tersebut.

Demi nak menafikan pendedahan yang dibuat, ADUN PKR tu sanggup buat tuduhan terhadap tindakan menegakkan keadilan yang dibuat oleh rakyat tu.

Dia sanggu menuduh dan mendakwa kononnya kumpulan yang menyokong Si Khalid tu sebelum ini sekadar cuba menangguk diair yang keruh.
"Ini adalah kumpulan yang menangguk di air yang keruh. Saya tidak pernah menyebarkan mesej tersebut. Walaupun satu hari sebelum itu saya mendapat banyak makluman, saya mahu ia siasat dahulu perkara tersebut," katanya ketika dihubungi Antarapos, hari ini.
Persoalannya, untuk apa diorang dituduh mengambil air yang keruh dan cuba mengambil kesempatan dengan membuat pendedahan tersebut?

Dengan memberikan alasan kononnya ia merupakan 'Psywar' yang cuba merosakkan hubungan, maka dia tuduh kumpulan PASMEB tu sebagai 'mengambil kesempatan'?
"Dalam keadaan begini, sesiapa pun tidak boleh mengesahkannya dan ia mungkin boleh menjadi 'psy-war', atau campur tangan dari pihak ketiga ataupun pihak luar yang cuba merosakkan hubungan. Saya kira dalam hal ini, ia adalah satu perkara yang tidak pasti," ujar beliau.
Seandainya dia benar - benar tidak terlibat dengan pendedahan yang dibuat, kenapa dia tak ambik tindakan? Kenapa dia tak saman je kumpulan tu demi menjaga maruah diri sendiri?

Nah!!! Nampak sangat la yang ADUN PKR tu cuba nak larikan diri dari bayang - bayang dia sendiri. Maka sebab itulah dia buat tuduhan yang bukan - bukan tanpa sebarang bukti yang sah. Hakikatnya dia hanya TAKUT dengan BAYANG - BAYANG sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Woi orang2 besar dalam Pakatan Haram. Lay off the Selangor MB. The Selangor rakyat are with him. If you don't like him, replace him with Iskandar of PAS.

    Don't you dare appoint Azizah or Assmin.

    BalasPadam
  2. 4:19PTG....setuju! No jijah or ijah or assmin.

    Either status quo with the current MB or a PAS MB like Iskandar. No more PKR!! Kecoh!
    Macam cerita hindustan dia punya putar belit. Satu kerja pun tak buat! Ini lah gara2 bila pengarah strategi adalah seorang yang pondan aaaawwww.

    BalasPadam
  3. awwww aawwwwwww janganlahhhh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping