Isnin, Julai 14, 2014


Heh!!! Apa yang nak heran bila Si Wan Omega tu dimalukan secara terang - terangan dan dia sendiri tak mampu nak buat apa - apa? Itu memang dah menjadi satu kebiasaan.

Hakikatnya, Si Wan Omega tu bukannya tau apa - apa pun pasal Politik. Dia hanya muncul diarena Politik Malaysia ni atas dasar "Keterpaksaan" dan bukan dengan rela hati.

Semuanya dek kerana nafsu Ghairah Si Ketua Penipu tu yang tak mampu nak dibendung telah mengakibatkan dia terpaksa tanggung segala penderitaan.

Hanya sebab Si Ketua Penipu tu GAGAL menjejakkan kaki dan bergelar Perdana Menteri Malaysia mengheret Si Wan Omega ni ke kancah Politik tempatan.

Jadi, tak pelik la kalau Si Wan Omega tu boleh diperkotak-katikkan oleh mereka yang mempunyai kerakusan dalam perebutan kuasa sehingga dimalukan sedemikian rupa.

Dalam laporan Mingguan Malaysia semalam, tindakan PKR melengah - lengahkan perlaksanaan agenda "Langkah Kajang" tu hanya memalukan Si Wan Omega tu.

Kata Penolong Pengarang Utusan, usaha nak menjadikan Si Wan Omega tu sebagai Menteri Besar Selangor bukannya satu tindakan yang sukar untuk dilakukan.
Sebaliknya, keputusan sudah pun dibuat dalam Majlis Himpunan PKR Januari lalu dan ianya perlu direalisasikan segera setelah diumumkan oleh Si Rafizi tu sebelum ini.
“Sepatutnya segeralah laksanakan 'Langkah Kajang' dan ketetapan Majlis Pimpinan Pusat. Jangan malukan presiden sendiri. Presiden pun ada aib dan wibawa yang perlu dijaga. 
“Jadi, apa tangguh-tangguh lagi. Mengapa perlu lama-lama? Lantik segera Adun Kajang ini sebagai menteri besar,” katanya.
Nak menjawab soalan tu cukup mudah. Sebenarnya, agenda Langkah Kajang tu memang dah GAGAL apabila perancangannya sudah hilang dari tujuan asal.

Dek kerana perancangan Si Rafizi tu untuk melaksanakan agenda Langkah Kajang GAGAL dilaksanakan sehingga hari membuatkan PKR berada dalam keadaan kucar kacir.

Tambah malang ialah apabila Si Wan Omega tu dilihat tidak mampu untuk mengambil tindakan sama ada terhadap pihak yang bertelagah mahupun Si Rafizi tu sendiri.

Soalnya, kenapa dia takut sangat nak pecat Si Rafizi tu dari jawatannya sebagai Pengarah Strategi PKR yang menjadi punca utama perbalahan dalaman PKR menjadi semakin kronik?

Tapi macam yang kita katakan sebelum ini la jugak. Sedangkan nama baik baik dan maruah keluarga pun Si Wan Omega ni GAGAL nak pertahankan, inikan pulak dengan maruah diri dia. Tu pasal la parti dia semakin kucar kacir dan huru hara dibuatnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Oi betina yang bersekongkol dengan peliwat dan penipu tegar....."di manakah jam OMEGA itu?"
    I have no respect for lying bitches. The father or mother or daughter....ALL SAME!

    BalasPadam
  2. jam omega.ada dalam simpanan saya. kahkahkajkahkahakkahakkahakkahakkahakkahak hijau

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping