Khamis, Julai 10, 2014


Berikut disiarkan petikan dari blog The Unspinner mengenai luahan rasmi seorang anak jati Selangor berkaitan dengan kemelut kepimpinan yang melanda Negeri pada ketika ini:
Saya sebagai anak jati kelahiran Selangor merafak sembah kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor agar tidak sesekali terpengaruh dengan desakan "orang luar" Selangor untuk menentukan calon Menteri Besar.

Janganlah dibiarkan beberapa politikus PKR yang bukan anak jati Selangor membuat kacau dan mahu memandai-mandai masuk campur dalam urusan pentadbiran kerajaan Negeri Selangor.

Mereka semua "orang luar" bukan orang Selangor sibuk nak mencaturkan siapa yang layak menjadi MB Selangor. Iya kesemua badut badut politik PKR itu adalah "orang luar" :-

Rafizi Ramli - orang Terengganu
Shamsul Iskandar - orang Melaka
Saifuddin Nasution - orang Kedah
Wan Azizah - orang Spore + Permatang Pauh
Anwar Ibrahim - orang Permatang Pauh

Iya kesemua mereka ini dah terlalu galak menjadi penggerak untuk masuk campur urusan pentadbiran kerajaan Negeri Sgor.

Selangor adalah sebuah negeri berdaulat yg ada Sultan dan kepada Tuanku Sultan adalah benteng terakhir yg melindungi rakyat dan negeri ini.

Mohon Tuanku pandang serius perkara ini dan jangan biarkan orang luar sibuk mencatur pentadbiran Negeri Selangor.... DAULAT TUANKU....


Mohd Nazmi Rosli
Terbukti, dengan kenyataan ini bahawa kemelut kepimpinan di Selangor sudah mencapai satu tahap yang cukup kronik dek kerana sifat GILA KUASA pemimpin PKR.

Maka, adalah sewajarnya seluruh rakyat Negeri Selangor tu bangkit dan menentang pencerobohan dari kalangan orang luar yang dinyatakan dalam luahan tersebut. Kalau ianya dibiarkan, maka jahanam la Selangor dibuatnya nanti!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Tapi semua nama2 yg disebut adalah org2 Malaysia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diorang tu bodoh2 belaka. Belum boleh jadi pemimpin.

      Padam
  2. PKR parti lecoh rakyat. sampai bila pin sentiasa kecoh kalaulah pkr memerintah malaysia habis satu malaysia kevoh. pkr terdiri dari orang orangyg gila jawatan. semua nak jawatan. maka itu kecoh dalam pemilihan tak pernah selesai. PENCACAI pkr adalah berasal dari orang yg menyokong dan yg ingin menyelamatkan anwar dari kes peribadinya ini yg ALLAH tak izizn kan kalau allah izinkan tentulah semua perkara berjalan licin.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping