Jumaat, Julai 11, 2014


Pengarah Strategi PKR, Si Rafizi Ramli tu nampak gayanya dalam keadaan tak terkeruan apabila ditolak dengan jelas oleh ahli diperingkat akar umbi.

Semuanya kerana idea dia yang nak melaksanakan agenda "Langkah Kajang" tu masih lagi tidak dapat direalisasikan sepenuhnya sehingga mengakibatkan PKR jadi kucar kacir.

Maka dalam keadaan menggelupor tak tentu arah tu, mula la Si Rafizi Ramli tu membuat taktik yang cukup basi dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah.

Dia tampil dalam satu kenyataan media mendakwa kononnya UMNO yang takut dengan perlaksanaan "Langkah Kajang" ni dan sengaja menjadikan isu tu sebagai satu isu besar.

Realitinya, ahli PKR diperingkat akar umbi yang mempersoalkan perkara tersebut. Malah rakyat Kajang sendiri yang tertanya - tanya mengenai agenda tersebut.

Mereka tertanya - tanya, adakah berbaloi untuk kepercayaan mereka dilacurkan oleh Bekas ADUN Kajang sebelum ini bagi memberi laluan kepada agenda "Langkah Kajang" tu?

Jika dilihat alasan yang diberikan sebelum ini, agenda "Langkah Kajang" itu adalah satu agenda untuk menghalalkan pemimpin PKR 'Membunuh Khalid secara berjemaah'.

Salah satu dari perancangan asalnya, 'Langkah Kajang' tu direncanakan oleh Rafizi bagi menamatkan kemelut kepimpinan di Selangor yang melibatkan Khalid Ibrahim dan Azmin.

Namun, agenda asalnya GAGAL dipenuhi apabila Si Ketua Penipu tu tak boleh jadi calon dalam PRK Kajang dan digantikan dengan Wan Azizah.

Disebabkan timbulnya isu tu la yang membuatkan PKR hari ini semakin berkecamuk dan pemilihan parti tersebut menjadi semakin kucar kacir.

Maka disebabkan agenda 'Langkah Kajang' itu juga, pelbagai isu dalam pemilihan menjadi buah mulut dikalangan rakyat Malaysia pada hari ini.

Dengan isu penyelewengan undinya, penyalahgunaan kuasa dikalangan pemimpinnya, amalan rasuah yang berleluasa dan pergaduhan sesama ahli menjadi topik dikedai kopi.

Semuanya itu hasil agenda yang direncana oleh Si Rafizi tu sendiri. Dalam erti kata lainnya, Kebijaksanaan Si Rafizi tu akhirnya memakan diri sendiri. Maka sebab itulah dia semakin ditolak dikalangan ahli - ahli diperingkat akar umbi!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. marilah kita berdoa minta pada pencipta kita allah, supaya selamatkan Negara kita, jika PKR betul dan ikhlas kejalan allah, dia akan Berjaya jika UMNO jujur dan ikhlas UMNO akan Berjaya, nampaknya setakat ini PKR serba masaalah ini menunjukkan PKR tidak di redhoi allah, sebab banyak menipu, melaga laga kan umat islam, merosakkan aqidah umat islam,

    BalasPadam
  2. PKR TAK DAPAT REDHA ALLAH. MAKA BERMACAM MASALAH ALLAH TURUNKAN KEPADA PKR SUPAYA LANGKAH KAJANG TAK MENJADI. ALLAH LEBIH MENGETAHUI SIAPA YANG PATUT MENGURUSKAN NEGARA INI. PONDAN TAK BOLEH. AL JUBURI TAK BOLEH WAN OMEGA LAGIBTOKLEH DIA TAK BUAT KERJA PUN IDEA SEMUA DARI LAKI DIA. Allah maha mengetahui siapa ug patut dipilih

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping