Sabtu, Julai 12, 2014


Wah!!! Bukan main lagi Presiden PKR ni bersuara dan buat desakan terhadap Pertubuhan Bangsa - Bangsa Bersatu tu supaya ambik tindakan segera ye tak.

Kenyataan tersebut dikeluarkan ekoran tindakan keganasan yang dilakukan oleh Rejim Zionist terhadap penduduk dan rakyat Palestine sejak kebelakangan ini.

Kata Si Wan Omega tu, PBB perlu didesak supaya tidak melengahkan penghantaran delegasi ke Negara itu untuk membuat tinjauan dan menyalurkan bantuan segera.
"PKR juga menggesa pemerintah Mesir sentiasa membuka pintu sempadan dan memudahkan urusan petugas bantuan kemanusiaan masuk untuk membantu rakyat yang menjadi mangsa pengeboman Israel. 
"Semalam pintu Rafah dibuka di atas desakan PBB, namun kita tetap menggesa supaya tentera pengaman PBB ditempatkan di situ agar dapat memudahkan pengurusan bantuan kemanusiaan," katanya dalam satu kenyataannya lewat malam tadi.
Heh!!! Ada hati dia nak desak PBB suruh jadi orang tengah untuk menyelesaikan konflik di Palestine tu rupanya ye. Yang masalah dalam parti dia, bila pulak nak diselesaikan?

Patut ke dia desak PBB tu selesaikan masalah di Palestine sedangkan dalam masa yang sama kemelut kepimpinan dalam parti dia sendiri pun jadi kucar kacir?

Sewajarnya Si Wan Omega tu perlu buat desakan supaya PBB masuk campur dalam kemelut kepimpinan yang melanda parti dia agar dapat diselesaikan secepat yang mungkin.

Kalau kita tengok, perbalahan diantara puak - puak PKR tu pun agak membimbangkan juga sampai tahap ada yang cedera parah dek kerana perebutan kuasa dikalangan pemimpin.

Jadi, memang patut sangat la Si Wan Omega tu ambik tindakan sedemikian dan merayu kepada pihak berkenaan supaya menjadi orang tengah bagi mencari penyelesaian terhadap kemelut yang melanda parti dia. Jangan dia sibuk nak cerita pasal orang lain pulak!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Dulu saya ingatkan si jijah ni cuma bodoh bodoh belaka...tapi hari ni si jijah ni buat saya terketawa sekejap. Ada bakat jadi pelawak rupanya!!

    Bayangkan hal ehwal keluarga songsang dia pun boleh buat bodoh, hal ehwal parti (yang juga terdiri daripada ahli2 keluarga yang gila) pun huru hara, menipu dan memfitnah 24jam, credibility KOSONG.....ada hati nak bersuara tentang masalah Palestine/Israel.

    Kelakar!!!

    BalasPadam
  2. ada yang kena, tidur pusing belakang atau tidur luar lah, si laki sokong Israel, si bini bantah tindakan Israel, apa dah jadi ni...perang rumah tangga dalam PKR akan berlaku seperti Israel dengan Hamas nanti...kita nanti episode seterusnya nanti

    BalasPadam
  3. Masalah dalaman parti PKR disebabkan UMNO dan Sultan yg bahlol itu, semua main duit je. Khalid ingat dia ada sokongan UMNO dan Sultan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kurang ajar kau ye, Sultan tampar mulut kau sampai senget baru kau tau.

      Padam
  4. 2x5 mcm laki....

    BalasPadam
  5. Puan Jijah, buat apalah pening2kan kepala politik ni menyusahkan puan aje, lebeh baik duduk dirumah atau buat kerja2 kebajikan lagi banyak memberikan manfaat.

    BalasPadam
  6. 1:38PG....Kah kah kah kah kah

    Kau memang satu spesimen Anjing bodoh yang classic!! Semuanya tuduh orang lain. Selalunya UMNO la yang dituduh. Kali ni tuduh Sultan sekali.

    Orang ramai dah tahu cara pemimpin2 pakatan haramjadah beroperasi dan lebih kelakar apabila anjing2 bodoh menyalak lagu yang sama tetapi tak berfakta langsung.

    Satu hari nanti, bila jubur dia kena tala dengan boss2 LGBT dia dalam PKR, dia cakap UMNO jugak yang suruh boss dia main lubang taik anjing dia!

    Kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping