Rabu, Ogos 20, 2014


Heh!!! Buat apa la Si Apek Kit Siang ni nak buat muka terkejut bila rakyat diperingkat bawahan mula hilang keyakinan dan kepercayaan terhadap Pakatan Haramjadah tu.

Kata Si Apek Kit Siang tu, krisis yang melanda Pakatan di Selangor telah mencalarkan keyakinan dan kepercayaan rakyat terhadap kepimpinan Pakatan itu sendiri.
“Jika tiga parti – PAS, DAP, PKR – gagal menyelesaikan perbezaan mereka dalam PR, ia menandakan tamatnya pakatan PR,” kata Lim.
Hakikatnya, sejak dari dulu lagi ada dikalangan rakyat yang tak percaya pada diorang. Cuma hanya segelintir penganut tegar Pakatan Haramjadah tu je yang tak percaya.

Nak pulak kalau dikalangan pemimpin - pemimpin DAPigs. Bila depan orang, diorang kata diorang menyokong Islam. Tapi bila dibelakang, diorang la yang paling kuat menentang.

Dulu orang kata, puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukannya peduli sangat dengan Kebajikan Rakyat. Tapi penganut tegar Pakatan Haramjadah tu kata ianya fitnah.

Bila orang kata puak - puak Pakatan Haramjadah ni cuma mementingkan diri mereka sendiri, penganut mereka nafikan perkara tersebut secara terang - terangan.

Sekarang, bila isu berkaitan kemelut kepimpinan Pakatan Haramjadah tu melanda Selangor, baru la ada dikalangan penganut - penganut tegar mereka yang tersedar.

Selama ini diorang sebenarnya telah diliwat oleh pemimpin - pemimpin macam Si Ketua Penipu tu dan Si Apek Kit Siang ni. Mereka dijanjikan bulan dan bintang.

Tapi akhirnya, diorang jugak yang terpaksa pikul beban akibat kerakusan nafsu serakah orang macam Si Ketua Penipu tu dan Si Apek Kit Siang ni.

Orang tua - tua dah pesan. Kalau nak pilih pemimpin, cari la yang bercakap serupa bikin. Kalau setakat cari pemimpin yang pandai bercakap tapi tak pandai buat kerja, inilah akibatnya. Penyudahnya, pemimpin MUNAFIK jugak yang diorang akan dapat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Uncle lim baik keluar awal awal, jangan habis duit kasi rafizi anuar pas . Ini orang pakar strategik mau bikin LANGKAH DAP iiyooo banyak takut

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping