Ahad, Ogos 24, 2014


Heh!!! Mungkin itulah bahananya bila berketuakan seorang yang memang seorang "Kaki Bontot". Penyudahnya, habis semua sekali kena bontot belaka.

Jadi, apa gunanya bekas calon PKR Pengkalan Kubor ni nak mendedahkan punca kekalahan dia akibat disabotaj oleh rakan sendiri dari kalangan Pakatan Haramjadah tu?

Sepatutnya dia sendiri perlu sedar bahawa penyakit suka "Main Tikam Belakang" ni berpunca dari perangai Haramjadah Si Ketua Penipu tu.

Dia yang mempelopori permainan tu sejak mula - mula dia menjejakkan kaki dalam kancah Politik di Malaysia. Perkara tu bukannya satu rahsia. 

Sebaliknya ia merupakan satu rahsia umum. Semua orang tau macam mana Si Ketua Penipu tu naik dalam tangga Politik peribadi dia selama hari ini.

Semuanya hasil dari permainan tikam belakang yang disusun dengan rapi bagi memastikan cita - cita dia tercapai untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Namun, perancangan manusia ni tetap juga memerlukan ketentuan dari Allah S.W.T. Dan Si Ketua Penipu tu lupa dengan perkara tersebut kerana terlalu Ghairah mengejar jawatan.

Apa yang pasti, pendedahan yang dibuat oleh Bekas Calon PKR bagi kawasan Pengkalan Kubor tu dilihat satu langkah cuba menunding jari kepada PAS sebagai punca kekalahan dia.

Secara tak lansung, pendedahan yang dilakukan oleh Bekas Calon PKR tu membuktikan satu perkara. PKR memang bergantung harap kepada PAS untuk menang.

Tanpa sokongan PAS, tanpa kerjasama dari PAS, maka PKR tak mungkin dapat menguasai kawasan tersebut. Dalam erti kata lainnya, PKR ni tak de pengaruh pun.

Jadi, PAS perlu beri pengajaran kepada PKR dengan hukuman yang setimpal. Kita nak tengok jugak sejauh mana PKR mampu hidup tanpa sokongan dan dokongan dari PAS. Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Pas ka, Pkr ka lagi lah Dap pergi mampus lagi baguih.

    BalasPadam
  2. pkr ni parti mempurak purandakan rakyat

    BalasPadam
  3. Pakatan Rakyat itu pertubuhan haram.

    Pakatan hanya untuk kepentingan diri semdiri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping