Ahad, Ogos 10, 2014


Heh! Kecoh beb!!! SH ingatkan mesyuarat PKR je yang akan jadi kecoh tak tentu arah. Rupanya dalam Mesyuarat UMNO Bahagian pun boleh jadi huru hara jugak?

Hari ini berlansungnya Mesyuarat Agung UMNO Bahagian Bentong, bahagian yang pertama mengadakan mesyuarat dalam Negeri Pahang bagi sesi tahun 2014.


Mesyuarat dimulakan seperti biasa. Melaporkan aktiviti, membentangkan kertas mesyuarat dan laporan kewangan serta lain - lain yang berkaitan. Mulanya semua berjalan lancar.

Tapi dipertengahan mesyuarat, keadaan dilaporkan kecoh dan menjadi tak tentu arah. Semuanya habis kelam kabut. Macam dilanggar garuda pulak dah gayanya.



Hanya kerana ketibaan perasmi mesyuarat yang dijadualkan tiba hadir beberapa minit awal sebelum mesyuarat berakhir. Mau tak kelam kabut dibuatnya.

Yang datang pulak bukan calang - calang orang. Timbalan Presiden UMNO Malaysia, Tan Sri Muhyiddin Yassin sendiri yang turun. Lagi la kucar kacir dibuatnya.



Walaubagaimana pun keadaan semuanya terkawal dan berjalan dengan lancar. Tan Sri datang pun masih boleh tersenyum disambut oleh para perwakilan dan MB Pahang sendiri.

Kiranya, tak de la huru hara macam mesyuarat PKR tu ye tak. Angin tak de, ribut tak de, tau - tau kerusi je terbang melayang - layang. Sampai ada yang pecah kepala dibuatnya. Itulah bahana sebab menyokong parti yang kuat "Main Bontot"!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Ish Ish Ish...takde kerusi yang berterbangan????

    BalasPadam
  2. Mana2 parti pin sama.Autar jew.

    BalasPadam
  3. umno kalau bermesyuarat penuh dengan disiplin tak de lah mavam puaknharam jadah tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping