Khamis, Ogos 28, 2014


Sebelum Si Ketua Penipu tu makan nasi lemak dan minum teh tarik pagi ni, pastikan dia baca artikel dibawah ni dulu. Takut nanti dia meroyan pulak tak tentu arah.

Sama ada dia tau atau tidak, semalam puak - puak DAPigs tu menyatakan secara terbuka bahawa mereka masih lagi menunggu surat dari istana untuk buat keputusan.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh DAPigs tu jelas menyatakan bahawa keputusan yang dibuat sebelum ini, iaitu menyokong Wan Azizah masih belum muktamad.

Pendirian DAPigs tu telah dinyatakan sendiri oleh Si Guan Eng selaku Setiausaha Agung DAPigs dalam satu kenyataan media yang dibuat semalam.
"Saya belum terima surat...oleh itu saya tidak mahu buat komen kerana tidak elok saya buat komen tanpa surat tuanku," katanya kepada pemberita di sini Rabu.
Dalam masa yang sama, lewat malam semalam PAS sudah selesai mengadakan mesyuarat jawatankuasa Pusat dan memutuskan untuk menghantar tiga nama calon MB.

Walaubagaimana pun, Si Pak Mus tu kata, ketiga - tiga nama tersebut semuanya merupakan ADUN dikalangan puak - puak PKR dan tidak melibatkan ADUN PAS.
"Kita akan menghantar sekurang-kurangnya tiga nama untuk calon Menteri Besar, tetapi bukan daripada kalangan pemimpin Pas sebaliknya pemimpin PKR. Kita tetap dengan keputusan sebelum ini yang memutuskan untuk tidak menuntut jawatan tersebut," katanya.
Itu menunjukkan bahawa puak - puak DAPigs dan PAS dah bersekongkol membelakangi keputusan yang telah dibuat untuk menjadikan Wan Azizah sebagai calon tunggal.

Jadi dengan keputusan tersebut membuktikan bahawa hubungan diantara puak - puak Pakatan Haramjadah tu masih lagi bercelaru diantara satu sama lain. 

Maka, jangan pulak Si Ketua Penipu tu meroyan bila dia dapat tahu ada lebih dari satu nama akan dihantar sebagai calon Menteri Besar tu kelak. Takut nanti, bila dia masuk penjara, ada pulak yang mengadu kata tak tahan duduk sebilik dengan orang Gila!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping