Sabtu, Ogos 23, 2014


Huh??? Ye ke dalam gambar tu adik kepada Si Bakal Menteri Besar Selangor tu nanti? Kenapa la hodoh sangat rupa dia? Bukan ke adik dia lelaki ke?

Kalau tengok orang yang tengah sibuk ber-selfie sewaktu orang lain sedang bersedih mengenangkan nasib penumpang pesawat MH17 tu tak nampak pun macam dia.

Yang kita nampak dalam gambar tu seolah - olah seseorang yang pakai songkok sambil mengenakan tudung atas kepala dia persis gaya seorang wanita.

Jadi, tak mungkin la itu adik kepada Si Bakal MB Selangor  tu ye tak. Melainkan kalau adik dia tu ada pulak adik beradik kembar perempuan yang kita tak kenali. 

Mana la tau ye tak. Dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu macam - macam benda boleh berlaku. Dah kantoi Biseksual pun diorang boleh tak mengaku.

Dah terang - terangan berkhalwat dan berzina dengan Chinadoll pun diorang boleh nafikan dengan bagi alasan kononnya "Perut" tak sama. Semua alasan tu boleh diberikan.

Tinggal lagi, perangai Haramjadah yang ditunjukkan oleh "Orang" dalam gambar tu memang agak keterlaluan dan tidak bersesuaian sungguh dengan keadaan. Orang lain pun Gila jugak berselfie ni. Tapi tak de la sampai tahap tak reti nak menghormati majlis!!!

7 ulasan:

  1. Balasan
    1. tiada nya rakyat swlangor yg bijak maka mudah lah dia orang suka auka nak ganti mb
      layak ke al jiburi manakan calon mb. siapa sebenarnya yg layak mencalonlan mb. bab ini yg rakyat selangor tak faham
      ikut saja

      Padam
  2. cara nya begitu. bahlol.

    BalasPadam
  3. Hishh x paham tul ar dgn dia ni sorang...

    BalasPadam
  4. mulut tu kalau x terjuih x sah..perasan seksi la tu ...haish nak termuntah tengok golongan yg mengada2 nih

    BalasPadam
  5. Spesis nokharom ni ckp pun tak guna.tggu maut menjemput baru setel

    BalasPadam
  6. di bulan mulia jangan kutuk orang tak baik minta maaf ok?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping