Sabtu, Ogos 23, 2014


Heh!!! Makin melampau - lampau Si Sam Ketot ni. Sejak dia dah jadi Ahli Parlimen ni, Si Ketot yang akalnya pendek tu semakin mengepak dadanya.

Buat kali kedua dalam tempoh setahun sejak Pilihan Raya Umum yang lalu diadakan, Si Sam Ketot ni masih lagi tak puas menghina Hadi Awang secara terbuka.

Kalau tahun lepas, Si Sam Ketot tu salahkan Hadi Awang kerana menjadi penyebab kekalahan dia tiga orang calon PKR dalam Pilihan Raya Umum.

Salah satu dakwaan yang dibuat oleh Si Sam Ketot tu ialah mengenai dakwaan Hadi Awang terhadap salah seorang calon yang dituduh menjadi penjual pil Ekstasi.

Tak kurang juga dengan tuduhan yang dibuat oleh Hadi Awang mengenai seorang calon PKR yang menjadi penyokong kepada Karl Marx yang berfahaman Komunisme.

Kali ini, Si Sam Ketot tu mendakwa Hadi Awang sebagai punca kemelut kepimpinan yang melanda Pakatan Haramjadah tu di Selangor kian bertambah buruk.

Dalam kongres PKR kali ini, Si Sam Ketot tu tanpa rasa segan silu mempersoalkan komitmen yang ditonjolkan oleh Hadi Awang dalam menangani kemelut yang melanda.

Si Sam Ketot tu juga turut mempertikaikan tindakan PAS menghantar Timbalan Presiden untuk berbincang bersama Guan Eng serta Si Ketua Penipu tu dalam MPP.

Yang herannya, kenapa dia tak persoalkan kehadiran Si Guan Eng yang juga dilihat hanya mewakili DAPigs sedangkan parti itu ada Timbalan Pengerusi yang telah dipilih?

Atau, adakah Si Sam Ketot tu mengakui bahawa DAPigs sendiri tidak mengiktiraf Timbalan Pengerusinya dan lebih mendewakan Guan Eng sebagai seorang Setiausaha?

Jika itu yang dimaksudkan oleh Si Sam Ketot tu, maknanya betul la dakwaan yang dibuat selama ini. Hanya parti Komunis je yang iktiraf Setiausaha sebagai kuasa Autoriti.

Itu membuktikan bahawa Si Sam Ketot ni bersuara bukan atas dasar kesaksamaan yang dikongsi dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Sebaliknya dia hanya bersuara atas dasar emosi yang membenci Si Hadi Awang tu serta seluruh kepimpinan PAS Pusat secara terang - terangan.

Tapi malangnya, ada dikalangan pemimpin PAS sendiri pun menyokong tindakan yang dilakukan oleh PKR untuk memburuk - burukkan imej Si Hadi Awang tu sendiri. Maklum la, manusia dah terpengaruh dengan kuasa. Suruh buat apa pun dia sanggup!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping