Isnin, Ogos 11, 2014


Orang kanan Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim, Si ‎Faekah Husin mengisytiharkan dirinya keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini berkuatkuasa serta-merta.

Faekah dalam surat yang ditujukan kepada Setiausaha Agung PKR Si Siputdin Nasution berkata, tindakan tersebut diambil kerana hilang kepercayaan terhadap kepimpinan parti.

"Saya telah hilang kepercayaan ke ataspucuk pimpinan parti yang ternyata gagal menangani isu yang berbangkit dari kedudukan jawatan Menteri Besar Selangor secara berhemah dan menurut tatacara yang betul serta teratur.


"Cara dan tindakan yang dilakukan oleh pucuk pimpinan parti ke atas Khalid jelas terkeluar dan terpesong daripada nilai-nilai keadilan yang selama ini diperjuangkan oleh parti ini sejak ditubuhkan pada 4 April 1999," katanya dalam surat tersebut.

Heh! Nampak gayanya, kemelut kepimpinan yang melanda Pakatan Haramjadah ni semakin bertambah kronik. Mungkin lepas ni lebih ramai lagi yang akan ambik tindakan sama.

Kalau setakat Si Faekah tu sorang je yang berani ambik tindakan sedemikian, tak mendatangkan faedah. Lagi pun, dia bukannya relevan dalam kemelut kepimpinan PKR. Setakat Anak Dara Tua yang dah menopause je!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. satu article yang tak berkualiti...bukan anak dara tua atau muda yang menjadi perkiraan,..tetapi bilangan sokongan..jika ada nenek tua atau tok ki tua dalam urusan ini yang sokongan nya di ambil kira..ianya tetap di kira...elok lah beretika dalam menyampai kan sesuatu article supaya Nampak integrity dan credibility penulis..sayang melayu masih berfikiran sempit...syabas kepada fekah..kamu memperjuangkan kebenaran...selamat berjuang...

    BalasPadam
  2. Faekah ni gula melaka banyakk semut ingin menghisap madunya.dulu dulu banyak semut semut mengerumuninya.tau tau la strategi anuat.

    BalasPadam
  3. mana berani nak stay dengan pkr orang pun dah tak pandang, lebih baik undur secara bermaruah sekurangkurang ada harapan lagi dengan tski

    BalasPadam
  4. Ha. ...Ha...Ha.... PKR dah nak lingkup, Inilah balasannya mentomahkan UMNO yg ahlinya sesama saudara Islam, rasakanlah Nuar u yg buat onar terima ajelah balasan Allah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping