Sabtu, Ogos 02, 2014


Hehehe!!! Lawak jugak bila baca status yang dikeluarkan oleh Si Siputdin ni bila menjawab tuduhan yang dilemparkan oleh Bekas Setiausaha Politik MB Kedah tu.

Nampak sangat yang puak - puak PKR ni dah mula sentap dengan pendedahan yang dibuat oleh Muhammad Sanusi berkaitan dengan perangai PKR di Kedah sebelum ini.

Namun, kenyataan yang dibuat oleh Si Siputdin tu bukannya menjawab isu yang dibangkitkan. Sebaliknya, dia menambah burukkan lagi keadaan.

Dengan keluarnya kenyataan sedemikian, rakyat mula tertanya - tanya, adakah benar dakwaan yang dibuat oleh Muhammad Sanusi tu sebelum ini?

Betul ke pemimpin PKR Pusat hanya meminggirkan ADUN - ADUN mereka yang mengalami masalah kewangan sehingga terpaksa ditanggung oleh PAS Kedah?

Bagaimana pula dengan dakwaan yag dibuat terhadap tuntutan elaun seorang wakil PKR yang mencecah hampir RM 23ribu tu? Adakah ianya juga benar?

Sekarang ni, rakyat menjadikan isu penyelewengan yang didedahkan oleh Si Siputdin tu sendiri sebagai satu persoalan.

Kenapa dia tak nak dedahkan perihal penyelewengan yang telah dilakukan didalam status tersebut sedangkan dia tulis komen tu terang - terangan?

Si Siputdin tu seolah - olah mengakui bahawa pemimpin Pakatan Haramjadah ni sendiri tidak Amanah dan melakukan penyelewengan sepanjang mereka memerintah Kedah.

Itu di Kedah. Di Selangor kita tak tau lagi apa ceritanya. Mungkin lebih banyak penyelewengan yang dilakukan. Cuma ianya tidak didedahkan kepada orang ramai.

Nah!!! Sekarang PKR sendiri dah masuk perangkap mereka. Sebelum ini, diorang tuduh pihak Kerajaan yang suka mengamalkan penyelewengan.

Tapi hakikatnya, diorang sendiri pun dok buat benda yang sama. Lebih teruk dari itu, diorang sengaja sembunyikan Kebenaran dari pengetahuan rakyat.

Itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni tidak mengamalkan dasar keTELUSan dengan rakyat. Jadi, tak payah la diorang nak tunjuk bagus dan buat tuduhan terhadap orang kalau diri sendiri pun macam orang MUNAFIK!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping