Sabtu, Ogos 23, 2014


Hek-eleh!!! Tak menda - menda la diorang ni. Kenapa diorang nak pertikaikan sangat sokongan yang diberikan oleh Si Nurul Izzah tu terhadap ibu dia sendiri?

Salah ke kalau dia sokong ibu dia untuk menjadi Menteri Besar? Sebagai seorang anak, tak salah sekiranya dia nak sokong ibu dia sendiri. Itu hakikat menjadi seorang anak.

Dikala ibu dia sedang hangat dipukul canang keliling dunia dan dinobatkan oleh bapak dia sendiri untuk menjadi MB Selangor, apa la sangat kalau Si Nurul Izzah ni menyokongnya?

Ianya bukan satu dosa besar kalau Si Nurul Izzah tu yakin dengan kebolehan ibu dia untuk mentadbir Negeri Selangor dengan baik bagi menggantikan Khalid Ibrahim tu.

Tambahan pulak, yang buat cadangan tu bapak dia sendiri. Jadi, sebagai seorang anak, takkan la Si Nurul Izzah ni nak derhaka pada ibu bapa dia sendiri ye tak?

Soal itu pun orang nak pertikaikan jugak ke? Tak salah beb kalau Si Nurul Izzah tu nak sokong amalan Nepotisme yang ditentang oleh PKR selama hari ini.

Yang jadikan amalan Nepotisme tu sebagai satu kebiasaan pun bukan orang lain. Tapi sebaliknya parti anak beranak dia jugak. Jadi, suka hati dia la nak buat apa pun.

Peduli apa kalau orang labelkan diorang ni anak beranak sebagai manusia MUNAFIK yang sanggup memungkiri kata - kata mereka sendiri? Heran sangat ke?

Tak pelik beb kalau puak - puak PKR ni jadi manusia yang pandai bercakap tak serupa bikin. Dah memang itu kebiasaan yang dilakukan oleh diorang sejak dari dulu lagi.

Sedangkan fitnah pun diorang boleh tabur sesuka hati terhadap orang lain demi untuk menang dalam Pilihan Raya Umum yang lalu, inikan pulak dengan amalan Nepotisme.

Atas pentas, bukan main lagi diorang tuduh orang lain mengamalkan Nepotisme. Sebab apa? Sebab amalan tu hanya boleh jadi kebiasaan buat PKR, bukan orang lain.

Kalau Barisan Nasional mengamalkan Nepotisme, itu yang diorang bantah secara terang - terangan. Itu yang akan diorang jaja seluruh dunia memburuk - burukkan BN.

Jadi, tak payah nak heran sangat la kalau Si Nurul Izzah tu tampil dan menyokong ibu dia untuk jadi Menteri Besar Selangor bagi menggantikan Si Khalid Ibrahim tu. Dah memang dasar manusia MUNAFIK, apa lagi yang dia tau buat!!!
Categories: ,

9 ulasan:

  1. Jgn mbiarkan maknusia munafik memguruskan, N.S'langor lingkup nanti, bersusah payah k'rajaan terdahulu membangunkan N.S menjadi kaya -raya maju, senang2 aje PKR & sekutunya nak huru harakan N.S.Memang mereka ada agenda jahat nak melingkupkan bangsa Meayu dan agama Islam yg suci.

    BalasPadam
    Balasan
    1. selangor tiada lagi cerdek ppandai. swmua angguk saja kat al juburi

      Padam
  2. INTEGRITI NEPOTISME MUNAFIK keluarga 69696969696969696969 Selangor aku yang punya sebab tiada orang cerdik lagi kat Selangor ha ha ha.

    BalasPadam
  3. Pada sokong orang lain baiklah sokong keluarga sendiri. Nama parti pun PARTI KELUARGA RAJA PENIPU (PKR).

    BalasPadam
  4. Yg pelik bin Hairan penyokong penyokong pun 2x5 5x2... Sama Sama bebal son of moron.

    BalasPadam
  5. LAWYER FIRM THAT WAS A CHEAT TO BE WATCH OUT - URGED BY SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE COMMITTEES

    To all Malaysians respected,

    respectfully here, we wish to inform that YIP KUM FOOK (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) and YIP JIUN HANN job as a lawyer who runs at: NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR ROAD 53, DESA JAYA, KEPONG 52100 KUALA LUMPUR

    We are all Malaysians to take notice and far from people mentioned above because do not hit plot

    They are very nasty and black hearts (cruel), able to cheat women money, destroy families and himself consuming of Temple money, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, and pretend to report police lost receipts ......... please note

    Thank you,
    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    Baca: http://www.buzzera.net/2010/04/keluarga-din-beramboi-pindah-rumah.html#ixzz3BC3RXb8H

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa lah Tanpa nama 4:02PTG ni.....habih lari topik....minum stout banyak sangat ke?????

      Padam
  6. aku teringat apa yang diungkapkan oleh tan sri khalid ketika bercakap tentang krisis mb. beliau memetik hadis yang diriwayatkan oleh sahabat berbunyi "sekiranya sesuatu itu diserahkan kepada yang bukan ahli (yakni yang tidak ada kemampuan)untuk diuruskan maka tunggulah saat kehancurannya".

    BalasPadam
  7. NE-PO-TIS-MA, NE-PO-TIS-MA, NE-PO-TIS-MA, NE-PO-TIS-MA.........

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping