Isnin, Ogos 11, 2014


Heh! Nampak gayanya, suhu panas yang melanda Negeri Selangor pada ketika ini akan terus berlarutan sehingga satu waktu yang tidak dapat ditentukan.

Ramalan itu dibuat bukan berdasarkan kepada laporan melalui Jabatan Meteorologi. Tetapi mengenai suhu Politik yang kini semakin hangat diperkatakan.

Hari ini, Khalid sekali lagi tampil membuatkan puak - puak Pemberontak yang menyalak diluar bangunan SUK Selangor tu terus meroyan tak tentu arah.

Dalam kenyataan media yang diadakan hari ini, Khalid mendedahkan sokongan Tuanku Sultan Selangor agar dia meneruskan tugasnya sebagai Menteri Besar.

Kata Khalid, DYMM Tuanku berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan mengenai kemelut kepimpinan yang melanda Selangor pada ketika ini.
"Saya telah memperjelaskan bahawa di sebalik pemecatan saya sebagai ahi PKR, saya masih memperolehi kepercayaan majoriti Ahli Dewan Negeri. Justeru itu DYMM Tuanku berpuas hati dengan penjelasan yang telah disembahkan dan selanjutnya DYMM Tuanku telah perkenan untuk saya terus memegang jawatan sebagai Menteri Besar Selangor," ujar beliau.
Pada ketika yang sama, ADUN - ADUN dari kalangan PAS Selangor kebanyakkannya masih lagi tetap dengan pendirian yang telah dibuat oleh Presiden untuk menyokong Khalid.

Salah seorang ADUN PAS hari ini menyatakan bahawa tidak ada berlakunya soal perbincangan untuk membawa usul undi tak percaya terhadap Khalid.
“Proses buang undi hanya boleh dilakukan melalui sidang Dewan Undangan, tidak ada sebarang notis surat daripada Dewan Undangan diterima oleh pihak kami setakat ini. 

“... Pihak Pas tidak pernah membincangkan mengenai hal ini bersama Adun Selangor. Jika kami sudah dijemput untuk membuang undi sekali pun, kami perlu berbincang sesama kami terlebih dahulu sebelum membuat apa-apa keputusan,” jelasnya.
Nah!!! Itu membuktikan komitmen PAS Selangor terhadap kepimpinan Si Khalid Ibrahim tu. Maka, adalah wajar agar Si Khalid Ibrahim tu masuk je parti tu.

Kemudian bergabung dengan UMNO membentuk Kerajaan baru. Biar lantak PKR dan DAPigs tu nak menyalak macam Anjing diluar pagar bangunan SUK tu. Diorang menyalak pun untuk kepentingan diri diorang sendiri. Bukannya untuk kepentingan rakyat!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Peliwat ada peguam keliling pinggang pun masih BODOH dengan UNDANG-UNDANG TUBUH NEGERI SELANGOR....

    Kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  2. AlJuburi ni sememangnya bodoh.. hidup cuma mengharapkan punaisihat2 di sekelilingnya je. Dan para punaisihat lak walau mengaji tinggi tapi bodoh & bangang. Akhirnya tersungkur bakal PM ni & kini sedang melangkah menuju penjara.. TAHNIAH.. kah kah kah kiok!!

    BalasPadam
  3. Abang saya kurang pengalaman. Bos dia dah berumur ,nak jadi striker aduh letih aku menonton, enkau rafizi pun satu semangat ada staminah tak da hawau

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping