Ahad, Ogos 17, 2014


Alahai! Kesiannya la dengan Si Ketua Menteri Pulau Pinang ni. Apa la malang sungguh rakyat di Pulau Mutiara tu dapat Ketua Menteri macam dia ek.

Bagi sesiapa yang rasa simpati terhadap Si Tokong DAPigs ni, tolong la dia cari balik kemaluan diri dia yang dah hilang tu. Kalau tidak malu woo jadi Tokong tak de telur.

Kalau hari tu bukan main lagi dia keluarkan dia punya buah ugutan terhadap Nasa Tantawi. Siap kata dia nak ambik tindakan pulak lagi untuk buat orang tu ketar lutut.

Tapi dalam masa yang sama, dia bagi jugak tempoh untuk Si Nasa tu mintak maaf dan menarik balik kenyataan mengenai isu terowong bawah laut tu.

Namun, Si Nasa Tantawi tu tetap juga enggan memohon maaf dan masih kekal dengan kenyataan yang dibuat sebelum ini. Malah dia siap alu - alukan saman dari Guan Eng.

Malangnya, Si Guan Eng tu pulak yang hilang kemaluan dan sampai hari ini masih tak hantar notis berkaitan dengan saman yang nak difailkan terhadap Nasa Tantawi.
TEMERLOH - Anggota Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Nasrudin Hassan berkata, beliau tidak menerima sebarang notis tindakan undang-undang daripada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berhubung dakwaannya mengenai pembinaan terowong dasar laut di negeri itu diberi kepada sebuah syarikat secara rundingan terus. 
Sambil menegaskan beliau tidak akan memohon maaf kepada Lim kerana membuat kenyataan itu, Nasrudin berkata beliau juga bersedia berdepan saman itu. 
Nasrudin yang juga Ahli Parlimen Temerloh berkata, beliau telah membuat penjelasan berhubung kenyataannya itu dan tidak berniat membuat tuduhan kepada sesiapa.
Kenapa dia tak failkan saman tu? Dah hilang ke mana kemaluan diri dia sebelum ini? Takkan la Si Guan Eng tu setakat berani buat gempar je tak tentu arah? Kalau setakat nak buat gempar macam tu, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. Anwar masuk penjara, orang orang pas sudah masuk pkr, pas merancang membeli pakar stratejik pkr dan bagi amaran sama dap ..........maklumat dari rba. Khalid mesti di kekalkan jangan ada dun bubar.

    BalasPadam
  2. drama je... macam Mahfuz kata nak sama Nabi Bux masa PRK Bukit Gelugor dulu sebab Nabi Bux dakwa dia masih lagi ahli PAS. Tapi sampai hari ni Mahfuz tak saman pun... macam pundek punye drama PAS, DAP dan PKR ni..

    BalasPadam
  3. TULUR & KOTE LGE DAH HILANG AKIBAT DISEDUT OLIH ALJUBURI ALBURITI ALLIWATI ALSODOMI BAPAK NUAR. SEKIAN TERIMA KASIH.

    HIDUP PAS

    BalasPadam
  4. ye la mangkok takan nak antar notis main cempak jer gitu mesti la makan masa sikit nak prepare bodoh!

    BalasPadam
  5. Telur dia dh dibuat jeruk.

    BalasPadam
  6. dalam politik pr banyak drama

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping