Ahad, September 14, 2014

Gambar diatas ni gambar disekitar hari penamaan calon bagi Pilihan Raya Kecil DUN Kajang, tempat Si Wan Azizah tu bertanding.

Dibawah ni hari penamaan calon bagi Pilihan Raya Kecil DUN Pengkalan Kubor. Apa yang korang nampak dalam kedua - dua gambar tu?
Apa yang jelas, ketidak-hadiran Hadi Awang adalah disebabkan dia ketika ini sedang berada diluar Negara. Tapi, ke mana hilangnya Si Ketua Penipu tu dan isteri dia?

Bila ditanya soalan tu, puak - puak MACAI PKR hanya mampu memberikan alasan kononnya Si Wan Azizah tu pergi rasmi 'Hari Sukan' tadika PASTI di Kelana Jaya.
Heh! Nampak sangat yang PKR ni memang kuat bagi alasan yang bukan - bukan!!! Kelana Jaya tak de ADUN sendiri ke nak perasmi Hari Sukan tu. Kot ye pun nak bagi alasan, biar la yang masuk akal!!! Jangan bagi alasan macam budak sekolah tadika tu jugak!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. Anda silap!
    Wan Azizah dan Bang Non sekarang tak boleh tinggalkan Selangor. Dgn kata lain tak boleh berada jauh drpd Shah Alam.
    Sebabnya, takut kalau-kalau Sultan nak panggil angkat sumpah nanti terlambat pulak kalau berada jauh dari Shah Alam.
    Jangan salahkan mereka suami isteri. Mereka sedang menanti-nanti sangat bila Tuanku Sultan nak panggil Jijah angkat sumpah jadi MB Selangor....
    PRK di Kelantan tu tak penting lagi bagi mereka.
    Itu sebab mereka bagi pada Pas. Masa tak ada. Dah kebetulan PRK DUN Pengkalan Kubur tu sama dgn krisis MB Selangor ciptaan Bang Non.
    Kah... kahh... kahhh... kahhhh...

    BalasPadam
  2. Bush dlu masa 9/11 pun sibuk melayan budak2. Hahaha

    BalasPadam
  3. Sendawara mereka hanya orang yg diberi pertunjuk dan yg berfikir tahu lakunan mereka.

    BalasPadam
  4. insyaallah bn akan menang dipengkalan kubur, tengok rupa paras, dan keperibadian calon pun dah tahu boleh menang amin

    BalasPadam
  5. Anon 3:05
    SALAH.PKR YG AKAN MENANG
    Sebab pas ditolak utk masuk longkang oleh pkr di pengkalan kubur tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping