Jumaat, September 12, 2014

Entah apa dendam kesumat yang dia ada pada Si Azmin tu pun tak pasti la pulak. Tapi apa yang jelas, dia memang berbulu betul dengan Si Azmin tu.

Dalam satu artikel yang disiarkan dalam blog dia semalam, Si Chegubard ni secara terang - terangan menyalahkan Kegilaan Azmin kemaruk sangat nak jadi Menteri Besar Selangor.

Kata dia, dek kerana Kegilaan yang ditonjolkan oleh Si Azmin tu la yang membuatkan kemelut kepimpinan Pakatan di Selangor tu bertambah kronik.

Malah Si Chegubard tu juga turut mendakwa bahawa Si Azmin tu sebelum ini kuat melobi diri dia sendiri untuk diangkat menjadi Menteri Besar Selangor.
"Tanyalah pemimpin PAS bagaimana Azmin melalui pelbagai saluran melobi sehingga Presiden PAS sendiri mahu membawa namanya tetapi apabila lobinya pada PAS terbongkar dia sendiri menghadap Datuk Seri Anwar Ibrahim konon menyatakan Presiden PAS yang mahu melamar dia.
"Ini antara punca meretakkan lagi hubungan Pakatan Rakyat. Dia bercakap kepada media akan tolak sebarang cadangan namanya dan menyokong (Presiden PKR, Datin Seri Dr) Wan Azizah (Wan Ismail) tetapi di belakang ia terus melobi termasuk ke Istana," katanya.
Nah! Adakah benar pendedahan yang dibuat oleh Si Chegubard tu terhadap Azmin? Betul ke sampai tahap itu dia sanggup menjual diri dia untuk menjadi Menteri Besar?

Hanya kerana dia nak memegang jawatan besar di Negeri Selangor, Si Azmin tu sanggup menikam belakang partinya sendiri? Sudah pasti, itu satu tuduhan yang serius!!!

Apa yang didedahkan oleh Si Chegubard tu merupakan satu Penghinaan terhadap maruah Si Azmin Ali tu selaku Timbalan Presiden PKR sendiri. Takkan itu pun Si Azmin tu tak sedar?

Persoalannya sekarang, siapa dalang disebalik tindakan yang dilakukan oleh Si Chegubard ni? Adakah dia bertindak sendirian, atau ada "Tangan Ghaib" yang suruh dia buat pendedahan tersebut??? Jangan sampai ada yang 'berbunuhan' sesama sendiri sudah la!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dia ni anjing belaan nenek jijah. Nenek jijah tak boleh attack azmin secara direct sebab mereka berdua adalah pemimpin tertinggi pkr.
    Dendam nenek jijah terhadap azmin adalah disebabkan hubungan dulu2 azmin DAN BINI azmin dengan AL JUBS ( sampai ada yang mengatakan menghasilkan cahaya mata!).

    Oleh kerana nenek sepat kering ni nak tunjuk yang dia tu kononnya "mulia' dan bersifat pelembut, dia upah la orang lain macam pelakon Tamil sekor ni untuk menjatuhkan azmin.

    Politik kotor hasil daripada perangai AL JUBS yang macam pukimak! Yang tanggung merana berpanjangan, rakyat Selangor dan Malaysia secara amnya...lebih2 lagi bangsa Melayu dan Bumiputera lain. Yang dok happy dan bertepuk tangan, cinapek DAP!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping