Jumaat, September 05, 2014

Heh! Tak malu sungguh Si Tokong DAPigs ni. Ada hati lagi dia nak saman IGP kerana telah mengambil tindakan terhadap 'Tentera Komunis Sukarelawan' dia.

Hanya semata - mata sebab dia marah sangat terhadap tindakan tersebut, Si Tokong DAPigs tu keluarkan cabaran dan ajak IGP berdebat dengan dia isu pasal PPS.

Nak ambik tindakan saman terhadap Si Nasa Tantawi tu pun Si Tokong DAPigs tu ambik masa yang begitu panjang sampai terkencing dalam seluar, lagi dia ada hati nak ajak orang lain berdebat? Memang dasar tak sedar diri sungguh!!!
Ahli Parlimen Temerloh, Nasrudin Hassan berkata, beliau bersedia menghadapi saman yang dikemukakan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkaitan isu 'terowong' di mahkamah.

Nasrudin yang juga merupakan Ahli Jawatankuasa Pas Pusat berkata, beliau telah menerima saman tersebut secara rasmi daripada Guan Eng kelmarin.

"Dua  minggu lepas saya menerima notis dari peguam Lim Guan Eng, meminta saya memohon maaf dengan menyenaraikan pertuduhan dan mendakwa saya telah memfitnah beliau.

"Notis itu telah saya jawab melalui peguam saya Wan Rohimi bin Wan Daud dari Firma Guaman Tengku Amalin' A-Ishah Putri, Faizi dan Wan Rohimi.

"Dan kelmarin saya telah menerima saman daripada Guan Eng itu, Insya-Allah saya sedia menghadapinya di mahkamah," katanya menerusi kenyatan beliau hari ini.

Isu terowong  ini timbul apabila Nasrudin dalam kenyataanya sebelum ini mendakwa projek pembinaan Terowong Dasar Laut di Pulau Pinang turut mencetuskan kontoversi.


Ini kerana bagi Nasrudin, tindakan hanya menumpukan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengenai isu pembinaan projek Lebuhraya Kinrara Damansara (Kidex)  adalah tidak adil.
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. bila tokong ni nak mampus ye

    BalasPadam
  2. Kita sudah bikin betul maa, comela pening,apa this felo think he david copperfield aiya so funny

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping