Ahad, September 14, 2014

Nampak gayanya jentera propaganda Pakatan Haramjadah tu terus menerus menjadi ejen menghentam Presiden PAS secara terang - terangan.

Usaha mereka untuk terus mencetuskan kecurigaan dikalangan rakyat terhadap kepimpinan Presiden PAS itu dapat dilihat melalui komentar terkini yang disiarkan.

Mereka menyifatkan pendirian Hadi Awang yang didakwa masih lagi sayang pada Khalid Ibrahim itu sebagai satu tindakan yang menyerupai 'Aksi Sarkis'.

Mereka menyifatkan kenyataan berkonflik yang didedahkan oleh Nik Nazmi sebelum ini sebagai satu idea yang 'Tak Masuk Akal' berdasarkan beberapa alasan.

Yang pertama, mereka mendakwa Si Hadi Awang tu tak layak untuk memantau Khalid Ibrahim yang sudah dipecat oleh PKR kerana kedegilan.

Malah, tingkah laku yang ditonjolkan oleh Hadi Awang itu disifatkan sebagai mencerminkan diri sebenar Presiden PAS yang tidak menepati janji.

Dalam erti kata lainnya, jentera propaganda Pakatan tu secara tak lansung menuduh Presiden parti yang KONONnya memperjuangkan Islam itu sebagai MUNAFIK!

Yang kedua, rekod Hadi Awang yang sebelum ini pernah mentadbir sebuah Kerajaan Negeri juga dilaporkan lebih buruk dari apa yang dicapai oleh Khalid.

Dek kerana prestasi yang buruk itulah yang menyebabkan PAS gagal mempertahankan Terengganu dan kemudiannya dirampas kembali oleh Barisan Nasional.

Dan diatas dua alasan itu, jentera media propaganda Pakatan dilihat terus memperlekehkan Hadi Awang dengan niat untuk terus memburukkan imej Presiden PAS itu dimata rakyat.

Adakah tindakan jentera porpaganda yang dilihat cenderung menyokong PKR dan DAPigs itu tidak dilihat sebagai satu Pengkhianatan terhadap PAS? 

Kalau itu pun PAS masih lagi tak anggap ianya sebagai satu Penghinaan dan terus nak membutakan mata dan memekakkan telinga, alamat tak lama lagi jahanam la parti tu dibuatnya!!! Boleh la diorang gali kubor siap - siap!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping