Sabtu, September 20, 2014

Huh! Licik sungguh permainan puak - puak DAPigs ni rupanya ye. Depan je diorang tunjuk baik. Tapi dibelakang, diorang pun sama je macam PKR.

Jika sebelum ini PAS menganggap parti itu telah di KHIANATI oleh rakan sekutu mereka dalam Pakatan apabila sering dipinggirkan oleh PKR dan DAPigs.

Tapi hakikatnya Pengkhianatan itu saja tidak cukup untuk memuaskan hati puak - puak DAPigs yang ternyata sudah berani menunjukkan wajah mereka sendiri.

Kalau sebelum ini, dasar perjuangan PAS untuk menubuhkan Negara Islam ditolak secara mentah - mentah oleh pemimpin - pemimpin DAPigs.

Malah, agenda untuk melaksanakan Hukum Hudud serta mengukuhkan Hukum Islam juga turut mendapat bantahan secara terang - terangan oleh parti itu.

Namun, atas dasar semangat perjuangan demi memenuhi agenda Politim peribadi masing - masing, PAS sanggup akur dengan bantahan yang telah dibuat oleh DAPigs.

Dengan menggunakan alasan "Tahaluf Siyasi", PAS sanggup gugurkan perjuangan Negara Islam dan agenda perlaksanaan Hukum Hudud mereka.

Semuanya demi memenuhi kerakusan nafsu Politik puak - puak DAPigs yang memang jelas sejak dari dulu lagi terus memusuhi Islam secara terbuka.

Kali ini, maruah serta imej Presiden parti serta pemimpin - pemimpin Ulama dalam PAS pulak dimaki hamun oleh Si Tony Puaka tu dalam laman facebooknya.

Adakah PAS masih lagi nak bersabar dengan Penghinaan sedemikian? Adakah mereka masih mahu bersahabat dengan musuh Islam yang terang lagi nyata tu?

Sudah - sudah la PAS menjual maruah mereka kepada puak - puak DAPigs tu. Biar la mereka yang sanggup Pak Angguk Saja tu yang berkawan dengan Syaitan! Jangan pulak nak diheret orang lain sekali!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. PAS telah mengkategorikan diri mrk sbg 'BUIH-BUIH AIR' saja dlm dunia Islam. Memang banyak tapi sikit pun tidak mendatangkan apa-apa impak kpd apa-apa pun, akhirnya akan lenyap begitu saja.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping