Selasa, Oktober 28, 2014

Hal utama yang boleh dipersoalkan Gopal mungkin pada gambar Saiful sehari selepas incident menghidang air teh kepada pengunjung AIC. Pembelaan sedang cuba untuk persoal kredibiliti witnes.

Hujah tak kuat sebab Saiful bekerja dengan Si Ketua Penipu tu. Ada 1,001 macam sebab kenapa dia kembali hari esuknya. (Klik Sini) Persoalan itu mudah untuk Tan Sri Shafee jawab.

Kebanyakan hujah-hujah Gopal tak releven. Dia cuba kaitkan dengan Inspector Rodhwan dan IGP tapi ianya bukan hujah untuk menolak perlakuan liwat itu berlaku. 

Si Ketua Penipu tu didakwa kerana ada semen terkumpul di dubur Saiful dan semen itu kepunyaan dia. Pembela perlu membuktikan itu bukan semen Si Ketua Penipu tu untuk kata dia tak bersalah. 

Apa perlu Gopal mahu andaikan ada subahat atau 'accomplice'? Si Ketua Penipu tu liwat Si Saiful berdasarkan semen. Itu faktanya. Tambah lagi, ayah Saiful adalah penyokong Si Ketua Penipu tu dulu, bukan penyokong BN. 

Bapanya berbangga bila anak dia dapat bekerja dengan Si Ketua Penipu tu. Takde cerita nak perangkap Si Ketua Penipu tu. Tapi akhirnya, Si Ayah tak rasa bangga sebab Si Ketua Penipu tu yang kerjakan anaknya.

Gopal juga turut mempertikaikan kenapa Dr Osman dari PUSRAWI yang menjadi penyokong Si Ketua Penipu tu tidak dipanggil untuk memberi keterangan dan menjadi saksi. 

Macam mana nak panggil bila Dr Osman tak boleh confirm tanpa laporan Pathology. Lagi pun kes jenayah hanya libatkan hospital kerajaan saja. Tambahan pulak, PUSRAWI tak pernah hantar specimen lab sebab mereka tak ambil specimen. 

Ish! Bodoh betullah Si Mantan Hakim Mahkamah Persekutuan ni. Ini bukan kes Mahkamah Tinggi tapi ini kes Mahkamah Persekutuan. Isunya mengenai perundangan dan bukan evidence dan trial.

Ketua Hakim Negara ada menegur dan mengingatkan bekas rakan sejawatnya bahawa Mahkamah Persekutuan tidak perlu ambil kira bukti - bukti dan hujah-hujah berkaitan yang dibentangkan Gopal Sri Ram.


Selalunya Mahkamah Persekutuan tidak lagi melihat balik bukti dan hujah lama yang ditimbulkan. Mahkamah Persekutuan hanya berurusan dengan point of law dan bukannya evidence.

Satu lagi isu yang dibangkitkan oleh Si Gopal ialah mengenai KY Jelly yang ditemui diatas karpet. Kata dia, tidak ada air mani yang dijumpai diatas karpet yang telah 'dirampas' sebelum ini.

Hek eleh! Bodoh gila Peguam Si Ketua Penipu ni. Macam dia tak dapat nak beza pulak diantara KY Jelly tu dengan Air Mani. Benda semudah itu pun dia boleh jadi keliru?

Dalam hal spendar Saiful, agak terlambat pihak pembelaan untuk kemukakan fakta baru. Kena tengok dahulu samada ada dua DNA. Jika ada pun, apa cerita semen di dubur tu? Siapa yang punya? Takkan pulak semen tu Si Saiful tu yang punya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. bekas hakim yang tak cukup pencen...dia dulu hakim bukan loyar , dulu boleh Tanya why why why what what what how how how tapi sekarang nak kena tunjuk bukti kalau kata ya kalau kata bukan...you are on the other side of the table, and you know with all the sciencetific evidence the fluid inside the arse hole belongs to anwar...now prove that it is not anwar's..can you do it, can you beat science?...it is game over for anwar...enjoy yourself playing with the wall in the prison..anwar has done enough trouble to the country..

    BalasPadam
  2. pertuduhannya adalah perlakuan liwat, bukan soal ada konspirasi tahap tertinggi. jikapun ada konspirasi, bagaimana ada penetrasi berlaku dan air mani anwar boleh berada dalam dubur saiful? jika situasi terbalik dimana air mani saiful berada dalam dubur anwar, maka orang kena tuduh adalah saiful. satu lagi hujah yang boleh digunakan, andai perlakuan liwat itu suka sama suka, sepatutnya kedua-dua mereka mencapai klimeks. sepatutnya saiful juga perlu mencapai klimeks dengan memasukkan zakarnya ke dalam dubur anwar sehingga terpancut air mani. namun ini tidak berlaku dan hanya anwar terpancut sedangkan saiful sebagai menadah ponggong semata-mata memenuhi nafsu seks anwar secara paksa. ini menjelaskan bahawa liwat itu berlaku secara paksa dimana saiful adalah mangsa.saiful tidak mencapai klimeks sebagaimana yang dinikmati oleh anwar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping