Selasa, Oktober 28, 2014

Siapa yang tak sayang bini oi!!! Nak pulak kalau bini tu ada jawatan sebagai Ahli Parlimen. Lagi la Si Suami tu payah nak ceraikan bini dia. Nanti hilang la keistimewaan yang dia miliki.

Tapi dalam situasi suami Si Nurul Izzah tu, lain pulak halnya. Sepatutnya Si Suami tu rasa malu bila Si Isterinya jadi Ahli Parlimen kerana fitnah yang telah ditaburkan terhadap pihak lawan.

Jika benar Si Suami Nurul Izzah tu sayang pada anak - anak, adalah lebih baik jika dia menceraikan Si Nurul Izzah tu dan menjauhkan mereka dari keluarga Si Ketua Penipu tu.

Bukan apa. Kita takut perangai buruk keluarga Si Ketua Penipu tu nanti mula berjangkit kepada anak - anak dia. Nanti, anak - anak dia pulak yang terikut - ikut perangai suka menabur fitnah dan kuat menipu tak tentu arah!!! Penyudahnya nanti, dia jugak yang dapat malu!!!
KUALA LUMPUR - Suami kepada Nurul Izzah Anwar enggan menceraikan isterinya yang juga anggota Parlimen Lembah Pantai kerana masih menyayanginya dan ingin menyelamatkan perkahwinan mereka.

Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim, 35, memberitahu perkara itu kepada pemberita selepas kesnya disebut di dalam kamar di hadapan Hakim Syarie Mahkamah Rendah Syariah, Ab Malek Awang.

“Saya tidak bersetuju menceraikan isteri kerana masih sayangkannya dan anak-anak,” katanya yang kelihatan sugul selepas prosiding itu.

Prosiding kes itu yang berlangsung dalam masa 40 minit turut dihadiri isterinya, Nurul Izzah.

Terdahulu, peguam syarie Azmi Mohd Rais yang mewakili Raja Ahmad Shahrir memaklumkan, Hakim Syarie Ab Malek hari ini mensabitkan wujudnya ‘Shiqaq’ atau perbalahan berpanjangan dalam perkahwinan itu berdasarkan laporan Jawatankuasa Pendamai (JKP).

Azmi berkata mahkamah juga menasihatkan defendan (Raja Ahmad Shahir) untuk melafazkan cerai, namun anak guamnya itu tidak bersetuju dan memasukkan bantahan terhadap laporan JKP tersebut hari ini atas alasan laporan berkenaan ringkas dan tidak lengkap.
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Orang macam ni pun ada orang mau, kesian.....

    BalasPadam
  2. Tak payah la nak letak gambar betina ni. Macam tengok gambar sundal yang kuat menipu dan memfitnah. Gambar sundal yang berselindung belakang tudung.

    Suami dia tu apasal? Dah terkena nasi kangkang puaka ke?

    BalasPadam
  3. Dah ada orang baru.........

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping