Selasa, Oktober 28, 2014

Inilah sekeping gambar Mohd Saiful Bukhari Azlan iaitu pengadu dalam kes Liwat membabitkan Anwar Ibrahim, kini dikemukakan oleh peguam Anwar Gopal Sri Ram dan menjadi fokus kepada pihak pembelaan semasa perbicaraan di Mahkamah Persekutuan hari ini.

Menurut Gopal, gambar ini diambil selepas Saiful di'sondol' belakang oleh Anwar Ibrahim dan menurutnya Saiful masih tersenyum macam tidak ada apa-apa yang berlaku.
Pembelaan mahu mahkamah menerima gambar menunjukkan Saiful di rumah Anwar sambil menghidangkan teh dan kuih sehari selepas kes liwat didakwa berlaku pada 26 Jun, 2008.

Sri Ram berpendapat kedua-dua Hakim Mahkamah Tinggi dan Mahkamah Rayuan tidak mengambilkira perilaku dan kelakuan Saiful dalam gambar tersebut.

PS: Korang tengok gambar tu betul - betul. Ye ke Si Saiful tu tengah 'Tersenyum" dan berlakon seolah - olah tiada apa - apa yang berlaku?

Mata kita ke yang tersalah pandang atau Peguam Si Ketua Penipu tu yang terlupa nak pakai cermin mata hari ini? Muka dia mungkin boleh tersenyum. Tapi dalam hati siapa yang tau beb? Azab dia sendiri yang tanggung!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Baru aku tahu macam tu rupa orang tersenyum.!

    BalasPadam
  2. Senyum tak senyum,barang ada dalam.Ini sains forensik punya bukti bukan bomoh yang cakap. Mungkin dalam percubaan utk membuktikan aktiviti songsang belaku di antara perasaan suka sama suka.Itu pasal mereka pilih saiful (pengadu) ada "ada senyum" mcm cerita p.ramle plk.

    BalasPadam
  3. Senyum x senyum tu ceta lain...

    Seorg pembunuh telah membunuh seseorg. Lepas itu muka pembunuh dirakam cctv yg dilihat bersahaja dan muka nerd.

    Adakah pembunuh dilepaskan sbb muka nerd??

    BalasPadam
  4. Aku tengok yang tersegih lebar macam kerang busuk tu si Bang Non Al Juburi.....Si saipul tak nampak pun senyum......

    BalasPadam
  5. dah tak ada alasan nk saiko mahkamah...memang mabuk todi la bekas hakim ni...kalau dah memang keling...bergulung lidah bila mabuk todi...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping