Selasa, Oktober 28, 2014

Fuh!!! Kalau la itu yang berlaku, memang kita tak boleh nak kata apa la. Kiranya memang satu KEAJAIBAN sekiranya perkara tersebut berlaku di Malaysia ni.

Bayangkan jika perkara itu berlaku. Bagaimana mungkin Barisan Nasional dapat menentang Pakatan Haramjadah tu sekiranya Si Apek Kit Siang ni turut berdiri teguh dibelakang Hadi Awang.

Semuanya dilakukan atas dasar Solidariti serta penghormatan yang cukup tinggi diberikan terhadap "Tahaluf Siyasi" diantara mereka dalam Pakatan Haramjadah tu.

Tapi malangnya, perkara tersebut tidak akan berlaku. Kalau tunggu kucing bertanduk pun, belum tentu puak - puak DAPigs tu akan bertindak sedemikian.

Hakikatnya, puak - puak DAPigs tu lebih suka untuk mempergunakan PAS demi memenuhi kepentingan Politik mereka sendiri. Tapi, kalau ianya menyusahkan mereka, peduli pun tidak diorang terhadap PAS.

Mati hidup semula pun, Si Apek Kit Siang tu takkan bagi sokongan kepada PAS. Kalau dengan Si Ketua Penipu tu, sanggup pulak dia sampai tahap merayu agar ada pihak yang campur tangan?

Persoalannya, kenapa Si Apek Kit Siang tu tak nak buat desakan tersebut sedangkan dia sendiri tau, kes saman fitnah yang difailkan terhadap Hadi Awang tu dilakukan oleh ahli PKR?

Kenapa dia tak nak mendesak agar PKR mengambil tindakan terhadap ahlinya yang dengan sengaja mahu memburukkan reputasi serta menghina Si Hadi Awang tu secara terang - terangan?

Adakah ianya satu KEJANGGALAN sekiranya DAPigs mengambil tindakan sedemikian demi menjaga hubungan kerjasama diantara puak - puak Pakatan Haramjadah tu? Sekarang kita lihat, siapa sebenarnya yang mengkhianati Tahaluf Siyasi tu sendiri!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Saman adalah untuk jatuhkan Hj Hadi supaya Mat Sabbu boleh memimpin PAS.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping