Isnin, Oktober 13, 2014

Parti Keadilan Rakyat (PKR) membuat keputusan mengejut apabila melantik Naib Presiden, Rafizi Ramli sebagai setiausaha agung parti itu yang baharu bagi menggantikan Saifuddin Nasution Ismail.

Ketetapan itu dilakukan seiring dengan pelantikan Timbalan Presidennya, Mohamad Azmin Ali yang kini mengisi jawatan Menteri Besar Selangor.

Saifuddin dan Nurul Izzah kini dilantik sebagai Pengarah Bersama Pilihan Raya parti, manakala Ahli Parlimen Bayan Baru, Sim Tze Tzin mengambil alih kerusi Rafizi sebagai pengarah strategik.

Keputusan itu dibuat pada mesyuarat Biro Politik dan Majlis Pimpinan Pusat yang dipengerusikan Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail pada Ahad.

Bercakap kepada The Star Online, Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin berkata, perubahan itu adalah amalan biasa untuk memastikan pemimpin yang sesuai mengisi jawatan tertentu bagi memantapkan operasi parti.

"Dengan timbalan presiden dilantik sebagai menteri besar, tentu sekali dia sibuk dengan pelbagai tugas selain dalam parti, sebab itu kita perlu membuat perubahan ini," katanya ketika dihubungi.

PKR juga melantik dua naib presiden yang baharu, sebagai tambahan kepada tiga yang dipilih baru-baru ini.

PS: Inilah dia perangai Hodoh puak - puak Parti Khianati Rakyat ni. Yang GAGAL tu dinaikkan pangkat. Yang banyak berkhidmat, dipecat dan digugurkan.

Walhal Si Pondan tu yang mencipta masalah dan menyebabkan parti menjadi huru hara akibat perencanaan agenda Langkah Kajang yang dia rancang.

Walaupun dikecam, dikritik dan dipersoalkan oleh orang bawahan, akhirnya dia jugak yang jadi Setiausaha Agung. Suara dan luahan dikalangan ahli semuanya disumbat ke dalam Longkang!!! Pejuang Suara Rakyat menda kejadahnya kalau macam tu!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pondan ni kemut batang bengkok kaw kaw la....sebab tu buat kerja macam taik pun boleh naik pangkat. KRONISMA....bukan meritokrasi yang sebuk diorang laung2 kan!

    Atau pondan ni dapat naik pangkat sebab kalau tak dia ugut nak TERJUN bangunan???

    Pondan, bila nak terjun????

    BalasPadam
  2. Abang saya lega,elokla bagi cina tu,bayangkan nak cakap apa pun dah tak boleh pakai,nasib kau la zee zin kee.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping