Rabu, Oktober 01, 2014

Ini satu khabar yang disampaikan oleh penyokong PAS sendiri. Dengar katanya surat khabar Haprak Daily tu dah tak laku di pasaran. Kenapa agaknya ye?

Mungkin sebab bahan berita dalam akhbar tu dah makin banyak sampah kot. Maka sebab itulah akhbar lidah rasmi Parti Angguk Saja tu tak laku dijual.

Tapi kalau ianya laku pun bukannya sebab bahan berita dalam akhbar tu bagus. Jangan salah sangka pulak. Hakikatnya, berita dalam akhbar tu sejak dulu lagi penuh sampah.

Tinggal lagi orang yang beli surat khabar tu nak buat bungkus  nasi lemak. Kalau guna surat khabar Haprak Daily tu murah sikit. Tak de la rugi kalau diorang juagl nasi lemak dan kemudian bungkusnya dibuang dalam tong sampah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pas dh dpt balasan dr Allah s.w.t atas segala fitnah yg dlemparkn kpd umno. Satu persatu Tuhan turunkn balasan...x tau spai bila pas nk bertaubat. Jgn spai mcm peristiwa anak Nabi Nuh a.s yg x mau dbantu oleh ayahnya sdr Nabi Nuh a.s serta x mahu beriman dgn Allah s.w.t kerana berasa dia akan selamat dlm banjir besar atas kudrat dan nasibnya sdr.... Wallahu'alam...

    BalasPadam
  2. mula terbit dulu akhbar pembangkang macam goring pisang panas, bukan kerana isinya bagus, pembaca hendak bandingkan dengan akhbar arus perdana, bila beli akhbar dipenuhi sampah sarap untuk setahun dua bolihlah kelentung pembaca,

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping