Rabu, Oktober 29, 2014

Maunya Si Karpal Singh tu tak menangis bila tengok barisan peguam baru yang dilantik oleh Si Ketua Penipu tu semuanya terdiri dari kalangan mereka yang tak tau apa - apa lansung.

Jika semalam, Si Mantan Hakim Mahkamah Persekutuan tu telah memalukan diri dia sendiri bila berhujah dengan menampilkan bukti yang telah diguna-pakai sebelum ini. (KLIK SINI)

Jelas Ketua Hakim Negara, Mahkamah Persekutuan tidak lagi melihat balik bukti - bukti lama yang ditimbulkan sebaliknya hanya berurusan dengan 'Point Of Law' dan bukannya 'Evidance'. 

Tak cukup dengan itu, Ketua Hakim Negara juga turut menegur Pakwe Si Tipah Koyak yang meminta supaya keterangan Si Ketua Penipu tu diluar kandang saksi dijadikan sebagai rujukan.

Kata Ketua Hakim Negara, Pakwe Si Tipah Koyak tu yang perlu dipersalahkan kerana GAGAL untuk menasihatkan anak guamnya supaya memberi keterangan didalam kandang.

Kenyataan yang dibuat diluar kandang tidak boleh dijadikan bahan bukti kerana tidak boleh disoal siasat dan diteliti. Dalam erti kata lain, keterangan tersebut tidak membawa sebarang makna lansung.

Tambahnya lagi, Si Ketua Penipu hanya memberi kenyataan yang menuduh kerajaan konspirasi. Tapi kenyataan tersebut tidak dapat disoalperiksa oleh pendakwaraya akan kesahihannya.

Perlu diingatkan! Dalam rekod mahkamah yang telah difailkan sebelum ini, Si Ketua Penipu tu tidak pernah sekali pun menafikan bahawa dia telah meliwat Si Saiful didalam keterangannya.

Atas dasar itu, dipercayai bahawa Si Ketua Penipu tu sendiri tidak pernah mempertahankan dirinya dari tuduhan meliwat Si Saiful sewaktu membuat kenyataan didalam mahkamah.

Nah! Jika Si Karpal tu masih hidup, sudah tentu dia juga akan menangis dan terkedu bila disoal, kenapa dia tidak menjadi saksi berkaitan dengan tuduhan terhadap Si Ketua Penipu tu?

Sudah pasti persoalan itu yang menjadi tanda tanya sebab sebelum ini, pada tahun 1997, dia bersama - sama dengan Kit Siang turut membuat dakwaan sama terhadap Si Ketua Penipu tu.

Jadi, hari ini mereka yang masih hidup, Si Apek Kit Siang, anaknya Si Tokong Guan Eng serta Si Mat Syabu tu perlu tampil dan mendedahkan kenapa mereka menuduh Si Ketua Penipu tu meliwat. Takkan nak tunggu Si Karpal tu hidup balik baru diorang nak tegakkan Kebenaran!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Hari tu kapal telah di hidup balik, kapal dah cakap anwar ibrahim harus bertaubat ?!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping