Rabu, Oktober 29, 2014

Ini hari, muka tarak 'Senyum' meh??? 
Satu kesimpulan mudah yang jelas boleh kita buat hari ialah "Membuangkan Masa". Sepatutnya pendengaran kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Saiful boleh selesai hari ni.

Tapi, disebabkan 'Incompetency' dikalangan peguam - peguam baru yang mewakili Si Ketua Penipu tu semuanya hamPAS, maka sesi rayuan ini dijangka akan berlanjutan hingga ke hari Jumaat.

Apa yang mereka lakukan sejak dua hari yang lepas hanya sekadar mengulangi bukti serta hujah yang sudah dibentangkan sebelum ini. Semuanya tidak membawa sebarang makna dan sudah pun dijawab.

Mana tidaknya. Diorang ada 46 Hujah yang hendak dibentangkan dan hari ini sahaja baru habis sebanyak 5 hingga ke 6 hujah. Ada 40 lagi belum dibentangkan. Maka, sudah tentu kes ni akan terus berpanjangan.

Kemungkinan besar, taktik ini sengaja diatur supaya pendengaran kes tersebut dapat ditangguhkan seperti mana yang telah dilakukan sebelum ini dan keputusan tidak dapat dibuat segera.

Seperti yang kita dah sebutkan tadi (Klik Sini), jika Si Karpal Whilchar tu masih hidup, sudah tentu dia akan menangis - nangis melihat tahap BEBAL peguam - peguam Si Ketua Penipu tu.

Mereka masih lagi GAGAL membuktikan bahawa perlakuan Liwat diantara Si Ketua Penipu tu dengan Si Saiful TIDAK BERLAKU seperti mana yang disebut dalam pertuduhan sebelum ini.
Sekitar jam 12:13 tengah hari, Badrol Amin yang pernah ditangkap khalwat dengan isteri orang di sebuah bilik hotel di Kuantan jam 3 pagi, mengetuai 50 orang penyokong Anwar Ibrahim dalam sesi membaca surah Yassin.
Jadi, memang patut sangat la Si Ostad Badrol Khalwat tu baca yassin dengan pengikut - pengikut dia diluar mahkamah. Nampak gayanya, memang tak de harapan dah Si Ketua Penipu tu untuk bebas. Jadi, baca la apa yang patut sebelum dia ucap 'Selamat Tinggal'!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Hari ini dan semalam petir berdentum dentam luar biasa 'terangkat buntut'...

    Warning....

    BalasPadam
  2. sedih bila ada ustad yang mempermainkan ugama,,,adakah ugama itu senang wenang di permainkan..baca yasin minta apa, dan di tengah tempat yang tak sesuai,seolah olah menghina ugama...orang kafir akan ketawa melihat gelagat orang islam melayu Malaysia yang semakin bodoh pasal ugama..sembahyang atas jalan pada hal masjid berdekatan..sungguh bodoh melayu islam di Malaysia semata mata taksub...buka mata buka otak,,,Tanya diri sendiri, macam mana ayer kote anwar ada dalam jubur,,suka sama suka, paksa, sedap sama kongsi...itu terbukti liwat berlaku..dan anwar bukan manusia yang kamu fikirkan alim, tapi dia perosak ugama bangsa dan Negara...fikirkan lah...kita patut berjuang untuk menyedarkan orang melayu siapa anwar,..bangun melawan kekufuran yang di sebarkan anwar..cukup cukup lah membodohkan diri kerana manusia bernama anwar..

    BalasPadam
  3. CERDIK SGT KE ENGKAU?? HEHEH

    BalasPadam
  4. Osetat Badroll Swiss Garden yg gila kauseling jam 3 pagi dgn isteri orang sudah patut bacakan Yassin buat Nuar Penjubor Negara. Agar Nuar menjadi arwah dgn segera. Negara aman dan makmur.

    BalasPadam
  5. Mereka baca surah Yassin,lagi lah teruk jawabnya,mungkin Anwar kena penjara tambahan 2 atau 3 tahun lagi.Surah Yassin ayat Allah hanya utk menegakan kebenaran dan membantu pihak yg lemah dan terinyaya,bukan utk melepaskan PELIWAT.Jahanam Anwar dapat tok lebai macam Bederol.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping