Rabu, Oktober 22, 2014

Heran pulak kita dibuatnya. Kenapa pulak puak - puak PKNS ni sibuk nak tutup kemaluan Si MB Selango yang baru tu dengan penafian yang tak masuk akal?

Siapa diorang nak nafikan laporan yang dibuat oleh pihak SPRM yang sebelum ini menyatakan bahawa mereka masih dalam proses siasatan terhadap ke Si Azmin tu?

Wakil PKNS dalam satu kenyataan menyatakan bahawa tidak ada sebarang aduan berkaitan dengan slaah laku atau pun penyelewengan yang dilaporkan kepada SPRM.

Laporan Berita Harian Online
“Jika ada aduan, PKNS sedia beri kerjasama kepada SPRM. Biar SPRM jalankan siasatan,” katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Soalnya, kalau tak de sebarang laporan, kenapa pulak pihak SPRM keluarkan kenyataan dan menegaskan bahawa mereka masih lagi menyiasat kes tersebut?

Jika benar SPRM tidak ada sebarang kes yang mengaitkan salah-laku dan penyelewengan yang dilakukan oleh Si Azmin sewaktu dia menjadi Ahli Lembaga Pengarah PKNS?

Hah! Kan pelik tu? Nampak macam ada benda yang tak kena dengan penafian yang dilakukan oleh pihak PKNS berkaitan dengan siasatan yang dilakukan oleh SPRM tu.

Persoalannya, apa yang cuba hendak disembunyikan oleh pihak PKNS tu dengan penafian tersebut sedangkan isu tu kini sudah pun diketahui umum? Ada benda ke yang diorang tak nak diketahui oleh rakyat? 

Kalau selama ini, sibuk sangat puak - puak Pakatan Haramjadah tu kompang cerita pasal bab 'Ketelusan'. Tapi bila kena batang hidung sendiri, tau pulak diorang menggelupor tak tentu arah dan cuba sembunyikan Kebenaran!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping