Khamis, Oktober 23, 2014

Dilaporkan dalam laman media, tarikh keramat 28 Oktober ini bukan sahaja menjadi penentu buat Si Ketua Penipu tu semata - mata. Ianya juga melibatkan kes fitnah terhadap Hadi Awang.
Diantara kedua - dua kes tersebut, facebook pro ulama mendakwa Ketua Dewan Pemuda PAS, Suhaizan Kayat lebih memihak kepada Si Ketua Penipu tu berbanding dengan Hadi Awang.

El haraki memetik kenyataan Suhaizan kepada Malaysia Gazette yang berkata Pemuda PAS Malaysia akan turut menyertai "Program Solidariti Bersama Anwar Ibrahim".

Mereka akan menuju ke Himpunan 28 Oktober ini yang dimulakan dengan siri jelajah pertama di Klang kerana tidak akan membiarkan program Angkatan Muda Keadilan (AMK) itu berjalan bersendirian.
“Insyaallah, pada hari keputusan mahkamah nanti iaitu pada 28 dan 29 Oktober nanti, saya dan rombongan Pemuda Pas pasti ada di sana nanti untuk memberi sokongan,” kenyataan Suhaizan dipetik.
Dengan kenyataan itu membuktikan bahawa Si Ketua Pemuda PAS tu lebih mendahulukan Si Ketua Penipu tu dari Presiden partinya sendiri yang turut bakal dijatuhkan hukuman.

Maka ianya menjadi satu persoalan dikalangan ahli - ahli serta penyokong PAS diperingkat akar umbi. Dimana letaknya kesetiaan Si Ketua Pemuda PAS tu terhadap kepimpinan PAS? Kalau dia nak mendahulukan Si Ketua Penipu tu, baik dia masuk PKR!!! Jangan menyemak dalam PAS!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. sorang ligi penganut anuar dalam pas,,,,tugas dia patikan pas pcah belah

    BalasPadam
  2. Harap tiada aksi guling atas jalan.

    BalasPadam
  3. Minta izin WM untuk iklan

    Ada sesiapa yg nak selamatkan tanah rezeb melayu??

    Kawasan Puchong, 4 ekar tanah pertanian yg dikelilingi projek perumahan, bersempadan dengan tanah perbadanan cyberjaya..urusan segera dengan pemilik tanah

    Tanpa broker....hanya runding terus ..buka harga 1 juta sahaja seekar (boleh runding) walapun orang lain jual 1.3juta ke 1.7 juta seekar..pemaju tanah bersebelahan siap ajak JV dan nak bagi 20 unit rumah harga RM600.000, tapi tuan tanah nak pakai duit !

    Sangat menguntungkan untuk projek perumahan atau sebagai pelaburan masa depan ...hantar segera sms ke 013 2704567(anda akan dihubungi segera)..

    ayuh tolong saya selamatkan tanah orang Melayu !!!

    BalasPadam
  4. Paparkan kenyataan penuh suhaizan kaiat supaya tidak dikatakan fitnah .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping