Isnin, Oktober 20, 2014

Hah! Sekarang Si Zairil tu nak saman rakan Facebook dia sendiri jugak ke setelah mendedahkan perkara berikut kepada umum melalui akaun Facebooknya?

Sebelum ni, bukan main lagi dia bagi alasan demi alasan untuk menafikan kemaluan yang telah terdedah kepada orang ramai mengenai hubungan intim dia dengan Si Dyana tu.

Sekali, tampil pulak salah seorang rakan Facebook Si Apek Zairil tu mengakui bahawa gambar itu asalnya datang dari akaun FB dia sendiri dan ianya sengaja di-photoshop-kan.

Kot kalau dia photoshop sendiri untuk fitnah diri dia dengan Si Dyana tu, tak pasti la pulak ye tak. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu bukannya boleh percaya sangat. Diorang ni sanggup buat apa saja demi untuk meraih Publisiti Murahan dan Menipu Rakyat secara terbuka!!!
KUALA LUMPUR 20 Okt - Salah seorang kenalan Facebook kepada Ahli Parlimen Bukit Bendera Zairil Khir Johari mengakui bahawa beberapa keping gambar kontroversi yang tersebar di laman sosial baru-baru ini sebagai asli dan tulen.

Akaun Facebook bernama Fairuz Azhan itu turut meminta orang ramai supaya memikirkan kejadian tersebut dengan pemikiran yang waras.

"Memang akaun Zairil yang ori (asal) sebab gambar-gambar keluar 'timeline' frensnya (kawan FB)  termasuk saya. Jelas gambarnya bukan 'photoshop', gambarnya merupakan video gambar-gambar percintaan mereka dengan kata-kata cintan cantun (romantik). 

"Kena 'hack' (ceroboh)? Pertama kali kena 'hack' dan selama 5 minit? Sila guna akal / fakta, bukan sentimen," tegas beliau.

"Jelas bahawa sebenarnya Zairil niat nak buat 'private post' (penghantaran sulit) tetapi terbuat 'public' (umum). Dalam post yang sama, Zairil 'tag' akaun Dyana yang peribadi, 'Dyana So'. Post jam 6.50 pagi semalam, 'removed' jam 6.55 pagi bila tersedar.


"Memang la takkan upload (muatnaik) sendiri tapi kalau dah tersilap, benda nak 'send private' tersend jadi 'public', jadilah macam ni. Kenapa tak logik Zairil ada 'affair' (hubungan) dengan Dyana? Sila jelaskan... Selama ini aku diam je jaga aib 'as a gentleman'. Since (sejak) dah buka aib sendiri... barakallah,' katanya.
PS: Jawab Apek, jawab. Jangan masuk dalam longkang sudah la!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Apek haram jadah.... mak bapa asal Cina nak mengaku Melayu pulak

    BalasPadam
  2. Sebab tu nak masuk dapigs..so lebih senang nak buat tuuuuuuut.....hehehehehe

    BalasPadam
  3. Wei taubat lah dah buat maksiat tak ngaku. Allah melihat semuanya, kita jagalah maruah bak pepatah orang tua ugama dijunjung, raja disanjung dan adat dikendong

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depa nak tobat lagu mana. Yang sorang tu apek piau, tah sunat ke idak. Yang sorang lagi tu Liberal piau - anything go, sondol jangan tak sondol like the DAPpigs......

      Padam
  4. Apa mcm apek. Barang dia baik tak..

    BalasPadam
  5. K'rajaan bersusah payah, utk memajukan negara ekonomi menjaga urusan agama, budaya mereka.ni sibuk buat benda yg haram, nama aje berpelajaran tapi tak ada pegangan agama buat apa, sia2 aje jadi bangsa Melayu rugilah ibu bapa dpt anak seperti ini.zTaubatlah Diana jadilah wanita bermaruah demi masa depan kamu yg lebeh baik.NIKAHLAH cepat2 supaya tidak berlaku pekara yg haram.

    BalasPadam
  6. Memang betul lah. Lebih baik jadi PELACUR dari masuk ahli DAP. Tapi ape nak buat, rupanya memang begitu lah agaknya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping