Khamis, Oktober 02, 2014

Dalam kepala ni ada dua tiga tajuk kita boleh letak bila melihat kepada gambar Si Mat Syabun tu diatas. Salah satunya, "Minyak Naik, Mat Syabun Masuk Hospital".

Tapi disebabkan Si Mat Syabun tu suka sangat buat musuh, maka sebab itu tajuk diatas tu yang menjadi pilihan. Sampaikan dengan nyamuk pun dia buat musuh.

Jika selama hari ini, Si Mat Syabun tu memang suka mencari musuh tak kira sama ada diluar atau pun didalam partinya sendiri. Maka sebab itulah dia cari perlindungan dengan DAPigs.

Walaupun dia merupakan seorang Timbalan Presiden, tapi jiwa dan nyawa Si Mat Syabun tu dah diserahkan kepada puak - puak DAPigs yang sejak dulu lagi memusuhi Islam.

Dan perkara itu sudah pun diketahui umum. Malah didalam PAS sendiri pun mereka sudah sedia maklum dengan pendirian Mat Syabun yang berkiblatkan puak - puak DAPigs tu.

Dia lebih cenderung menyokong puak - puak Chauvanist tu dalam memusuhi sesama Islam kerana pernah menganggap PAS telah meminggirkan dia sejak kantoi Khalwat dulu.

Jadi, tak heran la kalau dengan nyamuk pun Si Mat Syabun tu boleh buat musuh. Orang yang berkawan dengan musuh Islam ni juga boleh dianggap sebagai musuh Islam sendiri.

Maka, tak salah sekiranya ada yang berpendapat bahawa Si Mat Syabun ni sedang menerima khifarah diatas tindakan yang dilakukan selama ini. Moga dia diberikan hidayah dan dibuka pintu hatinya supaya dia sedar dengan tindakan dia. Jangan dia terus sesat dalam kesesatan!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Nasib baik .. NYAMUK GIGIT ..
    JIKA NYAMUK MASUK KEDALAM TELINGA .. MAT SABU .. MATI SEPERTI RAJA NAMRUD .. PADA ZAMAN NABI IBRAHIM ALAHISALAM..

    BalasPadam
  2. Kalo boleh pijak mat sabu masa ni best jugak...Pengkhianat bangsa dan agama yg sanggup menjadi barua dan balaci DAP demi upahan elaun dari kroni DAP.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping