Khamis, Oktober 02, 2014

Wah!!! Sekarang semua orang dapat lihat wajah sebenar pemimpin PAS yang sorang ni. Sebelum ni pun dia pernah membantah beberapa cadangan untuk mengharamkan arak ni.

Cadangan tersebut dibuat oleh Hassan Ali sewaktu dia menjadi Exco Agama Selangor yang melibatkan penjualan arak di kawasan majoriti Islam dan pekerja Muslim di premis yang menjual arak.

Kedua - dua perkara itu pernah dibantah keras oleh pemimpin PAS tu tadi selain dia juga pernah tampil membuat tawaran untuk membesarkan lagi kilang arak yang ada di Shah Alam tu.

Jadi, tak payah la nak pelik sangat bila kali ini dia boleh tampil dan menghalalkan penganjuran pesta arak terbesar di Selangor yang bermula sejak 24 September yang lalu.

Cuma yang kita peliknya ialah bila pemimpin PAS tu bercerita bab Syirik. Sambil menyindir, Si Pemimpin PAS tu kata pesta tersebut tidak boleh dihalang sebab dosanya tidak sebesar dosa Syirik.
"...jika mahu dibandingkan dosa arak dengan syirik, sebenarnya dosa syirik lebih besar berbanding arak, namun gereja dan kuil tetap dibenarkan," ujarnya ketika dihubungi wartawan ISMAweb.
Hah! Herankan? Bukan ke sebelum ni, dia jugak yang menghalalkan puak - puak Evangalist DAPigs tu memperjuangkan penggunaan kalimah Allah dalam kitab Bible?

Apa yang pasti, tindakan dia menyokong puak - puak Evangalist tu adalah merupakan satu perbuatan Syirik apabila dia mengakui bahawa Tuhan itu ada anak seperti yang termaktub dalam hukum Trinity.

Menurut ijma' sesetengah Ulama, tindakan menyokong kepercayaan Trinity itu sama juga dengan mempercayai apa yang diajar oleh mereka. Perkara itu memang sudah jelas dan nyata.

Tidakkah tindakan itu merupakan satu perbuatan Syirik yang menyekutukan Allah S.W.T? Takkan la bab yang itu Si Khalid Samad tu boleh buat - buat tak nampak? Atau memang dia sengaja membutakan mata demi meraih kepentingan peribadi? Korang fikir la sendiri!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Bila si khafir laknatullah al pukimak ni nak mampus?

    khalid ni musuh Islam no SATU!!!

    BalasPadam
  2. Nak guna nama Allah dia dh x kisah.
    Nak anjur pesta arak pun dia x kisah.
    Lepas ni anak melayu nk murtad pun dia x kisah...ada je alasan akal dia.

    Ulamak ke ularmamak

    BalasPadam
  3. Aku nampak wajah Salman Rushdie di mukanya...

    BalasPadam
  4. Pas yg dolu bkn lah yg sekarang

    BalasPadam
  5. Dolu isle sekare tunggang langgang..

    BalasPadam
  6. Munafik dalam Islam. Jelas lagi benar masih menyokong kafirun harbi.

    BalasPadam
  7. Cuba tengok cara cinabeng mempergunakan makhluk "Islam" seperti si khalid GEREJA ni untuk memperkukuhkan agenda mereka untuk melemahkan Islam di Malaysia.

    BalasPadam
  8. Parti Islam Se-Malaysia dah boleh belake.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping