Rabu, Oktober 29, 2014

Memang sudah tidak dinafikan lagi. Peguam - peguam yang mewakili Si Ketua Penipu tu jelas menunjukkan keBODOHan yang MELANTUN - LANTUN sehingga memalukan orang lain.

Tindakan mereka lebih kurang sama seperti yang pernah dilakukan oleh mendiang Karpal yang sebelum ini juga turut mnedakwa Si Ketua Penipu tu memang seorang Kaki Peliwat yang tegar.

Kenyataan itu dibuat sama ada secara mereka sedar atau pun tidak. Mungkin ianya dilakukan sewaktu mereka tengah 'Mabuk Ketum' gamaknya. Maka sebab itulah diorang tak sedar.

Sudah berapa kali mereka perlu tampil dengan hujah yang tetap menjurus kepada perlakuan liwat yang dilakukan Si Ketua Penipu tu terhadap Saiful atas dasar suka sama suka?

Komen dalam blog Gelagat Anwar membangkitkan hujah yang diketengakan oleh peguam Si Ketua Penipu tu yang menyatakan - 'Consensual Sex' atau hubungan seks 'Suka Sama Suka' itu tetap berlaku.
“Jika sodomi paksa tidak berlaku; apa yang jadi? Gopal Sri Ram dalam mempertahankan Anwar banyak kali memberi gambaran bahawa jikapun berlaku, ianya adalah berasaskan suka sama suka,” ulasnya.
Kenyataan itu katanya tetap sukar untuk diterima. Soal sama ada perlakuan liwat itu berlaku tetap wujud. Cuma persoalannya, adakah ianya secara paksaan atau suka sama suka?

Maka itu persoalan yang perlu dijawab oleh rakyat Malaysia, terutamanya yang beragama Islam. Adakah mereka sanggup menerima seorang pemimpin seperti Si Ketua Penipu tu?

Adakah mereka sanggup menerima seorang yang sekadar pandai 'berlagak Alim dan warak', tapi dalam masa mengamalkan perlakuan seks songsang dan meliwat orang sesuka hati dia je?

Sanggup ke mereka menerima seorang pemimpin yang terang - terangan mengikut jejak langkah kaum Luth dan melakukan perbuatan larangan yang dilaknati Allah S.W.T? Jika itu yang menjadi pilihan mereka sebagai pemimpin, alamat jahanam la Negara ni dibuatnya!!!
Categories: ,

15 ulasan:

  1. bagaimana si SIALFUL mengaku di rogol?. puak pauk umno celaka yg jolok lubang taih siaful dituduhnya org lain.

    Sialfull kaki tonggeng. kik kik kik umno pondan. umno suka diliwat. memang umno celaka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. La budak saiful tu kan staff anwar aljuburi(mat sabu)... Apa lak kena mengena dgn umno.. Dah nafsu songsang nak tibai juboq jantan... Tanggung lah sendiri.. Bongok betul lah sekoq ni

      Padam
    2. Kesiannya Tanpa Nama ini...nama aje manusia...tapi berotak LEMBU...sanggup makan rumput kering kerana diberi pakai cermin mata hijau oleh NUAR ALJUBURI

      Padam
    3. Tanpa Nama29 Oktober 2014 7:17 PTG....ko nie keluar drp perot lembu ke? Asal benak sgt otak ko haa? Camni laa..ko cari lembu mana2...takpon cari si Nuar tu dan pinjam jubuh dia jap..pastu ko toron dia sampai terpancut dalam. Pastu suruh dia report polis. Kalau ko nak ko pon bleh report kata ko dipaksa oleh Nuar utk merogol dia. Kalau lembu pon polis akan cari sapa tuan punya DNA..apatah lagi yg kena toron...sah2 la bukti sperma dna tu akan jadi bukti. Sapa penoron dan sapa yg ditoron...rela ke tak rela ke...soal pokok kita kena tau sapa pelaku dan apa undang2 yg sesuai sebab nie bukan perangai manusia normal...Saiful dah ngaku...so apasal jambu ko si Nuar tanak ngaku?

      Padam
    4. Pi cari information lah dulu sebelum cakap. Takut dapat dosa. Orang pertama dia engadu ialah kepada kawan yang recommend dia masuk bekerja. (Pi cari pengakauanny) Dia yang bawah Saiful jump AJIB dan lepas it diugugut lawyer2 untuk mengfitnah najib dan rosmah. Macam buduk perempuan yang dirogol ex mb malacca yang jumpa dap lge. Kalaulah kata najib menipu begitulah azizah dalam kajang move. Mani dalam saiful masih fresh. How? Fikirlah sendiri.

      Padam
  2. anon 7.17 dah mabuk ketum..

    BalasPadam
  3. Memang patut pun dia tak mahu bersumpah.

    BalasPadam
  4. apa kena mengena dengan umno. anwar balun bontot umno di salahkan...apa yang tak kena dengan pencacai ni, umno ada kote ke, anwar ada kote, bengkok pulak tu..betul tak..

    BalasPadam
  5. hang kot yg pi merancap kote anwar pastu ambik air mani anwar boh dlm dubur saiful. Ada otak pikir la bro..

    BalasPadam
  6. Sekarang dia tak dipertonggengkan lagi....siap bernikah dan dapat agak pula tu.....itu satu peningkatan baik. Bak kata Quran Melayu...dari gelap menuju terang....

    Kalau lah pak hang dan mak hang dulu2 berzina sakan lepas tu depa tobat nasuha jadi baik pi masjid dan istighfar hari2 tak kan tu kot kata SIAL macam kau label si siful tu !

    BalasPadam
  7. ITU ANWAR YANG DULU.... SEKARANG DIA DAH TAK BUAT LAGI MASALAH TU..
    KITA KENA TERIMA DAN MAAFKAN DIA... DIA DAH INSAF SEKARANG... INI ADALAH MASALAH BERSAMA..BUKAN MSALAH ANWAR SORANG.....

    BalasPadam
  8. baru tau umno ada kote, boleh balun bontot ( kata 7:17) anwar tak da kote, cuma ada pedang bengkok,..nak kena Tanya jijah sebab dia ada kata " saya tahu lah anwar punya macam mana"

    BalasPadam
  9. Dari sebuah ceruk, perangai macam beruk;
    Dahi pun dah berkerut, tapi masih mengarut;
    Mimpi nak jadi PM, amok nak jadi PM!

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping