Selasa, Oktober 28, 2014

Malang sungguh nasib puak - puak Parti Angguk Saja ni ye. Sudah la diorang digelarkan Pengkhianat kepada Pakatan Haramjadah tu. Presiden pulak kena saman sampai 2juta.

Yang saman Si Presiden PAS tu pulak bukan orang lain. Tapi dari kalangan rakan sekutu mereka sendiri jugak yang ambik tindakan tersebut. Ahli PKR jugak yang saman dia.

Dan hari ini, berjaya la puak - puak PKR tu mengheret Hadi Awang ke muka pengadilan dengan tuduhan telah melakukan fitnah terhadap salah seorang Bekas Calonnya dalam PRU yang lepas.

Jika sebelum ini, sewaktu diawal kempen Pilihan Raya Kecil DUN Kajang, PKR pernah menjanjikan kepada PAS untuk menyelesaikan kes saman tersebut secara baik.
Janji PKR hanya tinggal janji...
Namun sehingga hari ini, mereka masih GAGAL untuk menunaikan janji tersebut. Sebaliknya, mereka terus mendiamkan diri dan membiarkan kes tersebut dibicarakan dimahkamah.

Ke mana hilangnya janji yang telah dibuat sebelum ini? Kenapa pemimpin - pemimpin PKR sanggup membiarkan Si Hadi Awang tu dimalukan didepan orang ramai?

Alasan yang diberikan oleh puak - puak PKR tu pun tak masuk akal. Mereka kata, bukan mereka tak cuba nak selesaikan kes tersebut. Tetapi oran yang failkan kes tu terlalu degil.

Kononnya, Bekas Calon PKR tu bertindak sedemikian kerana ingin membersihkan nama baik serta maruah dirinya yang telah dicemari oleh Hadi Awang sebelum ini.

Heh! Pandai pulak Ahli PKR nak ambik tindakan untuk menjaga maruah diri dia sendiri bila ditabur fitnah ye tak. Yang pemimpin - pemimpin mereka, kenapa tak nak ambik tindakan yang sama?

Nampak sangat la dikalangan pemimpin - pemimpin PKR ni memang dari kalangan manusia yang BACUL dan Kecut Buah Kerandutnya. Nak menjaga maruah diri sendiri pun diorang tak mampu. Macam mana diorang nak jada maruah rakyat dan Negara!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kali pertama dalam dunia kerohanian seorang ulama disaman.

    BalasPadam
  2. Dulu masa Analwar masuk umno fadzil noor ckp kalau nk bersih tong taik takyah masuk dlm tong. Skang baru kita tau suma tong bersih tp mana2 tong yg Analwar masuk terus jd tong taik. Mmg spesis taik. Nasib ko la Pas. Ckp tanak dgr. Assobiyah babi buta

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping